parelius Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Jeg vil ha gasser pga at jeg har ikke tid til og strekkereturbensin, pumper og ikke minst alle ledningene. Hørt at man få kjøpt ettermarkeds sprut som man kan montere, så når penger og tid kommer kan det bli aktuelt. Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Stemmer det. Finnes noen rimelige "bygg-selv" enheter oxo, som f.eks. MegaSquirt Men den er litt for short på memmory da, så anbefales å vente på neste gen. eller bruke en annen.... (som jeg ikke husker navnet på nå) Enkelt og greit: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg