Essex Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Mrs Aero Skal jeg komme og roe deg ned...?:cool: ja, komme å trøste dakar meg du :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Mrs Aero Presis...derfor har jeg skinnseter vettu...:hug: jeg hadde/har oxo skinn, så det så!!! lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Perfect match du og jeg...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Mrs Aero Perfect match du og jeg...:) Håper det er basert på mer enn at dere begge har/hadde skinnseter i bilen:D :D trodde dette var bilforum ikke spraydate :roll: :roll: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by nitewlkr Håper det er basert på mer enn at dere begge har/hadde skinnseter i bilen:D :D trodde dette var bilforum ikke spraydate :roll: :roll: Jo det er vel kanskje basert på LITT mer enn skinnsetene...om det noe på gang da??? Det vet man jo aldri... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Obs! husk at det blir fort klamt i skinnseter.. Ihvertfall hvis man sitter uten underbukser.. fine rumpemerker *host(veet)host*;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by LupoB0Y Obs! husk at det blir fort klamt i skinnseter.. Ihvertfall hvis man sitter uten underbukser.. fine rumpemerker *host(veet)host*;) Ha-ha-ha, ja om man sitter underst så kan man få det problemet...jeg foretrekker å sitte oppå...!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ha-ha-ha, ja om man sitter underst så kan man få det problemet...jeg foretrekker å sitte oppå...!!! Foretrekker å ikke gjøre det i bil jeg... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by nitewlkr Foretrekker å ikke gjøre det i bil jeg... Men det kan jo faktiskt hende at man ikke kommer så langt langt som t.ex senga eller soffan...eller kjökkenbordet...eller dusjen...eller...nei nu tok min fantasi ett sidespor her...;) :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by nitewlkr de gutta bestemmer nok ikke det... de får jo bare masse penger fra forsikrings selskapet. hvis oppretter'n sier at det der ikke er noe å samle på, så må forsikringsselskapet bøye seg.. dem har da ingen fagelig kompetanse til å si at detta kan fikses. kjenner meg igjen fra verkstedet her når det skal byttes eller fikses på ting...enten så sier dem at det er mulig, eller så sier dem at det like greit å bytte delen fordi det ikke vil duge noe spess etterpå...over tid o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Håkon A hvis oppretter'n sier at det der ikke er noe å samle på, så må forsikringsselskapet bøye seg.. dem har da ingen fagelig kompetanse til å si at detta kan fikses. kjenner meg igjen fra verkstedet her når det skal byttes eller fikses på ting...enten så sier dem at det er mulig, eller så sier dem at det like greit å bytte delen fordi det ikke vil duge noe spess etterpå...over tid o.l Forsikrings selkapet baserer seg på takstmannen sin avgjørelse,men dersom verkstedet er fullstendig uenig i den vil det nok bli foretatt en nyvurdering... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 akk ja...jeg håper i hvertfrall at bilen hans blir kondemnert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Håkon A hvis oppretter'n sier at det der ikke er noe å samle på, så må forsikringsselskapet bøye seg.. dem har da ingen fagelig kompetanse til å si at detta kan fikses. kjenner meg igjen fra verkstedet her når det skal byttes eller fikses på ting...enten så sier dem at det er mulig, eller så sier dem at det like greit å bytte delen fordi det ikke vil duge noe spess etterpå...over tid o.l nei, sant det, de har sikkert null kompetanse, jobben dems er vel bare å ordne papirer... får håpe de finner ut endel i øpet av dagen da, ikke gøy at Silvia står på et fremmed sted langt vekk fra meg *snufs* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Hva hadde skjedd hvis bilen din hadde vært blodtrimmet nå? og det ikke var nevnt i vognkortet? Hadde du fått igjen på forsikringen da? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 vil de legge seg opp i det i det heletatt da? trodde ikke disse kara tenkte på detta jeg.. ikke at dem veit hva dem skal se etter heller.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg