Essex Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by LupoB0Y Hva hadde skjedd hvis bilen din hadde vært blodtrimmet nå? og det ikke var nevnt i vognkortet? Hadde du fått igjen på forsikringen da? hvis ulykken hadde vært pga fart, og at det viste seg at bilen hadde vært trimmet, hadde jeg ikke fått igjen en dritt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Essex hvis ulykken hadde vært pga fart, og at det viste seg at bilen hadde vært trimmet, hadde jeg ikke fått igjen en dritt... De fleste ulykker skyldes vel fart.. er vel de færreste som står stille og kræsjer.. ;) Hehe, måtte bare :D Men jeg skjønner hva du mener :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by LupoB0Y De fleste ulykker skyldes vel fart.. er vel de færreste som står stille og kræsjer.. ;) Hehe, måtte bare :D Men jeg skjønner hva du mener :) imponert;9 din iq er ubegrenset lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Essex imponert;9 din iq er ubegrenset lol Ja, jeg har noen klare øyeblikk ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by LupoB0Y Ja, jeg har noen klare øyeblikk ;) er du edru etter helga allerede assa??? ;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Essex er du edru etter helga allerede assa??? ;);) Begynner å få igjen øye-hånd koordinasjonen nå, ja.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg