MazdaPowah Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by Darkstar Kosei Racing felgene fåes ihvertfall i 4x100, kjørte de i 16" på den forige Mazda'en eg hadde. Ble sinnsykt fett ;) Du hakke tilfeldigvis bilde av den gamle mazda'en (med de felga)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by MazdaPowah Du hakke tilfeldigvis bilde av den gamle mazda'en (med de felga)? Jo, men ikke digitalt. Er godt 3 år siden eg hadde den.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtr-gal Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Få valset hjulbuene dine og trøkk på borbet A 9x16 hele veien rundt. Det går hvis du hiver på 205 dekk.. Hadde det på 323bgf'n som jeg hadde. Det ble sinnsykt rått, med et senkesett og styling. Bare synd han som kjøpt bilen har knust den ellers skulle du fått noen bilder... Dette er felger det er mulig å få kjøpt billig brukt. bmw eiere elsker disse felgene... Siter JUST FOR FUN 92- Mazda 323 gt-r ønsker: X-trac girkasse gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Jed syns noe av det råeste du kan få taki til disse bilene er Compomotive og speedline sine hvite felger. Selv har jeg pakfeifer styling og noen kjedelige 17" aez felger, men drømmer om compomtive :D Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Superturismo WRC kan skaffes i 15x6,5", 17x7" og 18x7", alle med 4x100. Den norske importøren tar bare inn felgen som 15", men Vianor bør kunne skaffe den i 17" og 18". Felgen koster forøvrig kr 1472,- i 15". Se http://www.ozracing.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 AMT: Hvor kjøpte du stylingen fra? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Darkstar AMT: Hvor kjøpte du stylingen fra? Det var på bilen når jeg kjøpte den ;) men får du det ikke igjennom AST Perf? mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by A.M.T Det var på bilen når jeg kjøpte den ;) men får du det ikke igjennom AST Perf? mvh Jo, men vil helst unngå å handle der. Dårlig erfaring! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Vi forhandler pakfeifer.... Sidene våre er ikke helt ferdig enda så send en mail til: Eirik@eyecandyracing.no vis det er noen som er interessert Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Darkstar Jo, men vil helst unngå å handle der. Dårlig erfaring! Ok, men hvis du kjøper pakfeifer kitet er jeg interesert i å kjøpe den orginale gt-r front fangeren din :D (digger gt-r fronten jeg da) Fronten min er knust og ser ikke mye bra ut nå hehe: bilde: mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by A.M.T Ok, men hvis du kjøper pakfeifer kitet er jeg interesert i å kjøpe den orginale gt-r front fangeren din :D (digger gt-r fronten jeg da) Fronten min er knust og ser ikke mye bra ut nå hehe: mvh Tviler på det blir full Pakfeifer styling, liker fronten eg har nå. Men kunne tenkt meg noen sideskjørt og kanskje en annen bakfanger. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by A.M.T Ok, men hvis du kjøper pakfeifer kitet er jeg interesert i å kjøpe den orginale gt-r front fangeren din :D (digger gt-r fronten jeg da) Fronten min er knust og ser ikke mye bra ut nå hehe: bilde: mvh vært på skogsrally?:op Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Darkstar Tviler på det blir full Pakfeifer styling, liker fronten eg har nå. Men kunne tenkt meg noen sideskjørt og kanskje en annen bakfanger. sideskjørt er greie men bakfangeren fra pakfeifer er ikke så tøff. Du bør beholde gtr fonten på ja, er jo mye tøffere enn pakfeifer sin ;) mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Finnes det noen annen styling til 323 BG da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Noen som kunne ha knipsa et bilde av bakfangern til en GT-R? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg