Gå til innhold

Styling

Ranger emnet

MazdaPowah

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by locos

hvordan fungerer dumpen?? har kjøpt samme type.. er det noe lyd iden??

Ja, mer enn nok lyd...

Er fornøyd eg, tror eg nærmer meg en ok instilling. Har lagt i mellom 8 skiver, de 6 som fulgte med syns eg ble for lite.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Darkstar

Ja, mer enn nok lyd...

Er fornøyd eg, tror eg nærmer meg en ok instilling. Har lagt i mellom 8 skiver, de 6 som fulgte med syns eg ble for lite.

det er bra med litt lyd. spesielt kult når du har helt org 323, så kommer det en tulling med en golf gti som tror han kjører fra alt og alle. men så plutselig så poffer det og alt han ser en rød liten prikk i det fjærne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hva betalte du for motoren å kassa da?

Å hvordan var tilstanden..... hørte rykter om at kassa small etter ei uke, stemmer det ? :)

Gadd ikke kjøpe tilbake delene, men tror du faen me ikke at jeg var så dum at jeg kjøpte meg en gtr til da :D

Tror ikke jeg har sett bilen din enda.... farge er den da? Rød en?? Begynner å bli forferdelig mange gtr i distrike her.... Vet om 5 stk inkl. min

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vel kranglet til meg en go pris tror jeg..;)

Girkassen har ikke blitt kjørt enda!? Pålitelige kilder!:D

Har ikke gjort noe med hverken kasse eller motor enda, begynner vel å bygge litt på motoren og overhaler girkassen med en bekjent så snart bilstereo´n er ferdig bygd.

Er sort min, hvor holder de forskjellige til rundt her da?

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, skal vi se.... 1 blå gtr sedan i molde, 1 grå på misund, 1 rød på aukra, så har vi da din og min, har sett en rød i kristiansund med vinge midt på bakruta(men vet ikke om det er den samme som på aukra da. Er ikke sikker på tilholdssted,men dette er vertfall plassende de har blitt sett.

Skal vel begynne å ta girkassa snart, vertfall se inni den for å sjekke tilstand. Blir vel snart porting av topp,ny dumpventil kanskje, og kanskje 17" felger. Så blir det ikke gjort noe mere før over vinteren, da skal jeg vurdere datasprut, større turbo osv... :D

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...