Darkstar Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by MazdaPowah Noen som kunne ha knipsa et bilde av bakfangern til en GT-R? Her er et bilde: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Darkstar Her er et bilde: hvordan fungerer dumpen?? har kjøpt samme type.. er det noe lyd iden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by locos hvordan fungerer dumpen?? har kjøpt samme type.. er det noe lyd iden?? Ja, mer enn nok lyd... Er fornøyd eg, tror eg nærmer meg en ok instilling. Har lagt i mellom 8 skiver, de 6 som fulgte med syns eg ble for lite. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Darkstar Ja, mer enn nok lyd... Er fornøyd eg, tror eg nærmer meg en ok instilling. Har lagt i mellom 8 skiver, de 6 som fulgte med syns eg ble for lite. det er bra med litt lyd. spesielt kult når du har helt org 323, så kommer det en tulling med en golf gti som tror han kjører fra alt og alle. men så plutselig så poffer det og alt han ser en rød liten prikk i det fjærne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Darkstar Finnes det noen annen styling til 323 BG da? Postert har jo styling kit til denne bilen, se på MAZDAFUN mvh Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Hehe, eller sånn styling som jeg fikk tak i på den gammle mazdan :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Puff Hehe, eller sånn styling som jeg fikk tak i på den gammle mazdan :D Oi, faen.. well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Så ut som en kraftiiig smell! :eek: Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Juli 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Rygga eller? :P Uff.. synd å se en så pen bil vræka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Hehe, kan vel kalle det parkeringsbulker??? :D Bestemte meg for å lukeparkere blant noen trær, men først måtte jeg legge meg inn i autoværnet på motsatt side for å få nokk fart til å komme meg over grøfta :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Fint at noen krasjer så andre får flere motorer å slite ut.. ;) Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Hva betalte du for motoren å kassa da? Å hvordan var tilstanden..... hørte rykter om at kassa small etter ei uke, stemmer det ? :) Gadd ikke kjøpe tilbake delene, men tror du faen me ikke at jeg var så dum at jeg kjøpte meg en gtr til da :D Tror ikke jeg har sett bilen din enda.... farge er den da? Rød en?? Begynner å bli forferdelig mange gtr i distrike her.... Vet om 5 stk inkl. min Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Fikk vel kranglet til meg en go pris tror jeg..;) Girkassen har ikke blitt kjørt enda!? Pålitelige kilder!:D Har ikke gjort noe med hverken kasse eller motor enda, begynner vel å bygge litt på motoren og overhaler girkassen med en bekjent så snart bilstereo´n er ferdig bygd. Er sort min, hvor holder de forskjellige til rundt her da? Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hmmm, skal vi se.... 1 blå gtr sedan i molde, 1 grå på misund, 1 rød på aukra, så har vi da din og min, har sett en rød i kristiansund med vinge midt på bakruta(men vet ikke om det er den samme som på aukra da. Er ikke sikker på tilholdssted,men dette er vertfall plassende de har blitt sett. Skal vel begynne å ta girkassa snart, vertfall se inni den for å sjekke tilstand. Blir vel snart porting av topp,ny dumpventil kanskje, og kanskje 17" felger. Så blir det ikke gjort noe mere før over vinteren, da skal jeg vurdere datasprut, større turbo osv... :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 http://www.autodb.no/car/requestframe.php3?nr=498458&template=t-rex Dæven... noen som har penger å låne meg? :P Blei bra fin med de OZ-felga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg