Dr_S Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hold dere til topic, useriøse innlegg heretter slettes. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macHi Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hva synes dere om denna stylingen på en 1.6 liters zetez bil a ;p http://www.carzonespecials.com/showbodykitlarge.php?lan=eng&id=59&nr=1 eksplodere huet til visse nå sikkert ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 han skulle bare annonsere bilen sin for salg. ikke noe mer en det. rart det blir krig i verden. se på dere selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macHi Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Må si meg ganske enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Så det er greit å rassere en tråd pga at den ble postet i feil forumdel? Somregel flytter moderatorne trådene til riktig plass når det skjer. Dette ER en salgstråd, med mindre jeg missforstår topicen totalt. Når de som skal holde orden på forumet er med å fyrer opp under "debatten" og dermed lar tråden komme langt utenfor topic, ja da er det vel på tide med et nytt oppvaskmøte, slik dere nevnte i en annen tråd her. Sorry, men dette provoserer meg voldsomt! :rolleyes: Ha en fortsatt god helg alle sammen!:hug: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 *flyttet* ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg