Gå til innhold

Vis bilde av stereo`n din !

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slenger da opp ett par bilder jeg også, har ikke kommet så langt som å montere det på nytt da :)

http://www.bilteknikk.net/bilder/anlegget.JPG

http://www.bilteknikk.net/bilder/anlegget2.JPG

Tvilsomt at 6x9'ene skal monteres da, men de er da med på bildet..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

hvordan hifonics forsterker er det? er du fornøyd? og hvor får man kjøpt de i norge? ;)

Konsept ACR Norge på Hamar selger Hifonics i Norge.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

hvordan hifonics forsterker er det? er du fornøyd? og hvor får man kjøpt de i norge? ;)

Ja,som Soundstream Arosa sa, acr på hamar selger hifonics..Det er en Hifonics Andromeda IV125 ..Meget fornøyd,men den kosta "flæsk" da..Så den måtte bare være bra..:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

montro om de har noen url? fant ikke url når jeg søkte, kunne tenkt meg hifonics brutus 1500D

mr soundstream arosa, sykelig mye anlegg i bilen din, så den på lørdag. så mangler du litt dashbord :D men rusten var på plass så jeg :D

så sykt ut ;) lurer på hvordan karosseribulker skapt av for mye bass ser ut ;)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

montro om de har noen url? fant ikke url når jeg søkte, kunne tenkt meg hifonics brutus 1500D

mr soundstream arosa, sykelig mye anlegg i bilen din, så den på lørdag. så mangler du litt dashbord :D men rusten var på plass så jeg :D

så sykt ut ;) lurer på hvordan karosseribulker skapt av for mye bass ser ut ;)

Brutus 1500 har fått mye skryt rundt om i USA i hvertfall... Snakk med Vegard Tangen og si at du vil ha en skampris på en Generation XX Colossus :D

Det var ikke sykelig mye anlegg i bilen min på lørdag... bare 3 forsterkere og 1 batteri... mangler myyye Rusten er plass ja... 215/40-16 passer ikke på en Arosa så da sprekker lakken... den skal uansett lakkes om rimelig snart så det løser seg greit.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

syke mann!

hehe, så den colossus saken på ebay :D du må ha excursion for å få plass da ;)

du har bare sykelig sykt bygge :p gale mann ;)

er bilen godkjent for så mye vekt? :D

Hifonics har vel egentlig mista litt rykte nå etter dem ble kjøpt opp av ett annet billig merke husker ikke hvilket. Som satser mere på kvantitet enn kvalitet! Men klart det er ett tøft merke! "Power from the Gods"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

syke mann!

hehe, så den colossus saken på ebay :D du må ha excursion for å få plass da ;)

du har bare sykelig sykt bygge :p gale mann ;)

er bilen godkjent for så mye vekt? :D

Jeg mener Vegard sa at den var 112cm bred.... Hadde fint fått plass i Seat`en... de to tarantulane er jo 130cm tilsammen..

Det blir ikke mere moro enn det man lager selv.. skal skille seg litt ut da.. Så da ut som at det fikk "litt" oppmerksomhet selv om den stop parkert litt på siden med alt igjennlukket :D

Bilen er ikke godkjent for så mye vekt.. det går jo også bort litt på bakseter, batteri foran, deksler, hattehylle, sikkerhetsbelte bak osv.. men så kommer det "litt" inn igjen også da

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nautiluz

Hifonics har vel egentlig mista litt rykte nå etter dem ble kjøpt opp av ett annet billig merke husker ikke hvilket. Som satser mere på kvantitet enn kvalitet! Men klart det er ett tøft merke! "Power from the Gods"

Med Generation XX serien så satser de skikkelig på kvalitet da. Helt fra jeg var bitteliten tælp så er det to forsterkere som jeg alltid har hatt lyst på... Soundstream Tarantula og Hifonics Coloussus... nå har jeg Tarantulane :op

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Jeg mener Vegard sa at den var 112cm bred.... Hadde fint fått plass i Seat`en... de to tarantulane er jo 130cm tilsammen..

Det blir ikke mere moro enn det man lager selv.. skal skille seg litt ut da.. Så da ut som at det fikk "litt" oppmerksomhet selv om den stop parkert litt på siden med alt igjennlukket :D

Bilen er ikke godkjent for så mye vekt.. det går jo også bort litt på bakseter, batteri foran, deksler, hattehylle, sikkerhetsbelte bak osv.. men så kommer det "litt" inn igjen også da

du slipper senkesett

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider