Gå til innhold

"Prosjekt" P10

Mirus

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke verst må jeg si, hva gjør du etter du har stylet ferdig bilen?

Hehe.. du jobber hardt for å si det sånn, god råd?

Stå på, bilder er fint ;)

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magnus_primera

Ikke verst må jeg si, hva gjør du etter du har stylet ferdig bilen?

Hehe.. du jobber hardt for å si det sånn, god råd?

Stå på, bilder er fint ;)

Etter jeg er ferdig med denne? Hehe, må vel få et prosjekt til å henge fingrene i. Som jeg sa i første posten:

Planen min er å freshe den opp litt og forvandle denne "gubbebilen" til en overkommelig og nogenlunde pen bruksbil med så lavt budsjett som mulig

Så denne skal bli en trofast pendlersliter og nær venn av meg. ;)

Det ligger mye skjulte kostnader i å bygge bil så budsjettet mitt ble ikke så lite som planlagt. Men jeg er ivrig på å få en pen Primera, noe jeg har ønsket meg siden første gangen jeg så en ny GT når jeg var liten gutt, så jeg er villig til å koste på den noen tusenlapper. :)

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

så du mener at alt under det slipper man moms på? Da tar du feil med mindre de endret på det den siste måneden. Jeg har kjøpt en del ting fra utlandet og da er det 200,- som er grensa.

http://erfaring.com/orakel/show.php?id=7468

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SilweR

mye fint her ja:) men hvorfor ikke bare kjøpe en SRI/GT fra begynnelsen av? ;)

men stå på videre, liker slike prosjekt.. har selv litt jeg skulle gjort, men gidder liksom ikke starte:rolleyes:

Kunne gjort det men jeg fikk denne til en bra pris. :)

Originally posted by awt

Hva kom fraktkostnadene på? Sitter å vurderer om jeg skal fullføre bestillingen på lyktelister og hvite blinklys hos needforspeed, men frakten er jo på £30, over halvparten av det selve pakken kommer på, og i tillegg kommer momsen.

Jeg husker ikke helt fraktkostnadene, men jeg fikk en regning fra TNT her om dagen hvor det stod jeg måtte betale litt moms. Ca 1000,-

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hennvis til det ett sted er du snill. Mente at det ikke ble vedtatt. Jeg fikk i hvertfall innbetaling av moms på en pakke til 204,-

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider