Gå til innhold

Dusør på 10 000 kr kan bli din!!

Ranger emnet


Grønne fare

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg trur jeg kan skrive under på at den asconaen ikke er original.

 

Hvis jeg ikke tar feil, prøvde jeg meg med en sliten 944 mot den på E6 rett utafor bomringen innover mot oslo.

 

Greit, 944 går ikke bra, men det var ekstremt mye mer krefter i asconaen, ikke rart fyren er glad i bilen sin. Skjønner jo at den er kostet på en del blod, svette, tårer, og ikke minst penger.

 

Var det en cossie motor jeg hørte?? har hørt noen rykter om det...

 

Uansett, SVINA som ødelegger andres biler/eiendom er ikke vært sokka dem står og går i engang. God gammel omgang juling fortjenes!

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jk Racing

Dr.jekyll:

eller burde jeg si dr.dust som ikke har respekt for andre sine eindommer du burde fått en real omgang med norsk juling forbanna soper

 

Så roer vi oss ned litt.. Tror han har tatt poenget nå.

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Grønne fare

Ja det stemmer jeg gir 10 000 kr til den eller de som kan fortelle meg hvem som ripet opp min grønne opel ascona b i helgen.. hvis De/dem som gjorde det meller seg til meg vill jeg kunn kreve erstattning for skadene...

 

 

P.s. jeg driter i om det koster meg 50000 og finne ut hvem det var!!!!!

 

 

Fyyyyyyyyyyyyyyyy f................. så surt.

 

Føler med deg asså riv ballene av fyren og plag han lenge men mye...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var borti nesten det samma opplegget for noen år tilbake.

Jeg var på Lillehammer for å hente min førstebil (forøvrig en Peugeot 405 MI16 -og den var RÅ altså!). Kom hjem, og parkerte bilen bak huset, i og med at det var fest i nabohuset. Da jeg våknet neste morgen for å beundre mitt nye "glis", så jeg at noen hadde spydd på panseret, og at det var fem "små" bulker nedover døra på førersiden (bulker som passet akkurat inn i en albue). ERGO: En eller annen TOSK hadde vært så utrulig DUM og fucka opp med MIN nye bil! Jeg ble selvfølgelig sint som faen, og spurte meg litt i rundt om hvem dette kunne være. Fant det ut til slutt. Han endte opp med knekt nase, og to løse tenner.

Jeg er enig i at vold ikke løser ALLE problemer, men noen problemer løser vold. Har aldri vært så deilig å slå før....

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Fint for deg..:rolleyes:

 

Jeg vet det høres for dumt ut. Men når noen gjør hærverk på ting du setter pris på, så blir man skikkelig forbanna altså. Og det der handler ikke om penger, det er rett og slett en prinsippsak.. Du ødelegger ikke andres ting bare for å være jævlig.. Vent til noen går i rundt og ødelegger din bil, da lover jeg deg at du skjønner meg.. Jeg ble iallefall så forbanna at jeg nesten eksploderte når jeg oppdaga de bulkene på min bil. Og det ble ikke bedre når jeg fikk høre at vedkommende gjorde det for å tøffe seg for vennene sine. :mad:

 

Men dette var slik JEG reagerte iallefall, kanskje andre har oppført seg annerledes i en sånn situasjon.. Men, men... :rolleyes:

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår