Gå til innhold

"You got nothing dude". Me got american power, you got stinky BMW M3

Ranger emnet

Alfa

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Disse to er de råeste serieproduserte pick up`er i dag.

GMC Syclone ville blåst fletta av dem begge......

Verdens raskeste serieproduserte pick up ever.....men det vet vel dere fra før av.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Disse to er de råeste serieproduserte pick up`er i dag.

GMC Syclone ville blåst fletta av dem begge......

Verdens raskeste serieproduserte pick up ever.....men det vet vel dere fra før av.....

Tro om noe av grunnen til de imponerende aks. tiden ligger i giringen, BMW'en er jo bygd for fart, fart, fart, noe den pick-upen tydeligvis ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW lager nydelige biler på alle tenkelige vis, allikevel er jeg mest imponert over ku-pikken, jeg mener pick-up'en. Tenk at den faktisk holder tritt mot M3. Spesiell og artig lyd mens den girer og gasser har den også. Derfor vil jeg dementere ovenstående utsagn om amerikanerne på det kraftigste.

Så latterlige er dem da ikke (selv om bermen som utvandret fra Europa er deres forfedre, og språket er kraftig forkrøplet engelsk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

BMW lager nydelige biler på alle tenkelige vis, allikevel er jeg mest imponert over ku-pikken, jeg mener pick-up'en. Tenk at den faktisk holder tritt mot M3. Spesiell og artig lyd mens den girer og gasser har den også. Derfor vil jeg dementere ovenstående utsagn om amerikanerne på det kraftigste.

Så latterlige er dem da ikke (selv om bermen som utvandret fra Europa er deres forfedre, og språket er kraftig forkrøplet engelsk).

Enig i at pickupen gikk godt, men det er ett eksempel på en amerikansk holdning da... Ikke at jeg hverken kjenner noen amerikanere eller har vært der, så ja jeg er dømmende... Klart mange amerikanere faktisk har forstått at det finnes annet enn "american muscle", men tosker som på denne filmen har godt av og bli frakjørt av en europeisk "superbil"...

Min menig uansett...

Kunne vist til ett amerikansk forum som Lethal her på forumet startet en drifte tråd i, men husker ikke hva forumet heter... Skal få ham til og poste linken da han kommer hjem...

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at amerikanere flest, er litt rare. Men sier meg ikke enig i at de er dumme fordi de produsere slike pick up trucks. Det har alltid vært kamp mellom produsentene, og denne gangen så var det å lage den værste pickup'en. Og det er kundene som skal ha de, så de lager det som markedet etterspør og ferdig med dett. Hvis kundene ikke kjøper de, så stopper de produksjonen, akkurat som Syclone'n.

Legger ut et klipp til :rolleyes:

911 turbo vs Lightning

http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=CB3C3DB686C57CF13B0F479B7EC34F8F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Jeg må si meg enig med Zombie her..

Selv om det er amrikanere som har skjønt at ting kan fungere selv om det ikke ser ut som et fjell og bruker minst 10 liter på mila.

Men jeg har sett mange eksempler på det motsatte også..

F.eks. Laster ned "Rally with dodge viper and Lamborgini"

Laster ned i spenning, og det jeg får se er amrikanere som kjører på rundbane av jord med en lamborgini og en viper, helt rett..

Den ene får sladd en gang, og da holder det på å gå riktig galt..

Denne "trenden" eller hva man skal kalle det ser man jo igjen i mange populære amrikanske motorsporter.

Bare se på Nascar der svære biler kjører rundt og rundt, og hvor stort Rattlås racing (drag racing) er i forhold til f.eks Rally.

Jeg meldte meg for en liten stund siden inn på et amrikansk forum som heter Dieselstation..

Jeg gjorde dette fordi jeg var nysgjerrig på hva som egentlig skjer "over there", og litt for å sjekke hva de vet om skandinaviske biler, og show.. Rett og slett for å reklamere litt for oss flinke nordmenn ;)

Jeg lurte på hva de visste om drifting og hvor populært det var der, og dette er veldig veldig varierende..

Det er noen som virkelig vet hva de prater om, også er det de hardbarkede redneckene som står på sitt og er fullt overbevist om at en skikkelig vrælåtter alltid slår en pysete BMW elller noe annet "Import" crap...

For å skjønne hva jeg mener kan dere jo titte selv på disse trådene/innleggene jeg har skrevet.. så kan dere jo se selv...

Drifting

Her har jeg prøvd å oversatt det FSR skrev om Drifting

Who said that BMW`s cant drift?

Tilgi meg for noe dårlig engelsk, men det virker som jeg har gjort meg forstått, så det går vel greit ;)

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...