BBS Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Kjøpte meg noen øyelokk fra Mattig her om dagen.. :D Fikk lakka de og det blei så bra så.. Men når jeg skulle montere de var det et lite h.... ! Måtte jo først ta på et slags svart klissete lim som nesten ødelegger lykta hvis du skal ha det av igjen... fulgte med noen skruer å men brukte ikke disse.. Og etter litt stress så blei jeg sånn passe fornøyd og tenkte å se åssen det ble i helhet... Men da fikk jeg jo F.. ..:mad: lukka panseret... Er jo ikke no plass mellom lykta og panseret pga ei svart gummilist som ligger imellom... Noen som har noen tips / erfaringer ? kan jeg fjerne litt av den lista eller no? ( er forresten til en 98 civic ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Lett å være etterpåklok, men jeg ville nå testet dette før jeg limte dem på.. ;) og.. gummilister er til for å skjæres i.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 hehe.. står vel det på alle slike deler ja.. PRØVES PÅ BILEN FØR LAKKERING! Noe du ikke gjorde? Ja SikaFlex er noe jævla kliss å jobbe med.. men det sitter da godt hvertfall!! :) Brukte kun det på øyelokka på bilen min og..sitter som F! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Tror jeg skulle ha tilpassa de litt bedre først ja.. matte jo skjære til div. til alarmen.. ;) Men skal snart prøve igjen, blir nok utrolig fett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 hvor mye måtte du betale for å få lakka dem? hva er ca pris på en så "liten" jobb Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Var å sjekka det hos en lakkerer.. hvis de skulle gjør det uten at de har en bil i samme farge som skal lakkes så skulle de ha ca.1000 !!!!!!! men jeg kunne legge de igjen og vente og evnt. se om det kom inn en bil .. da kosta det mellom 100-150... men siden jeg ikke gadd å vente så kunne jeg gjør det selv m sprayboks som jeg fikk blanda en plass her i Trondheim.. MEN siden jeg ikke hadde en dritt, så måtte jeg jo kjøpe grunning, lakk og klarlakk... =700 kr!! + mye stress og litt svimmling :rolleyes: . . så skulle nok heller bare venta å sett om det hadde kommet inn en bil i løpet av en mnd tid.. men det er jo lenge å vente da.. har jo lyst til å ha lokka på så fort som mulig!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Blei forresten veldig bra med sprayboks siden det var så liten overflate å lakkere!! men hadde ikke akkurat gått løs på en spoiler eller no.. ;) åsså har jeg jo mye lakk igjen til evnt. andre dippedutter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 dumt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 du mats`ern .. åssen del sol ska du selge vti ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg