Deia Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Fekk nettopp effektanlegget i posten. Selvfølgelig, som alltids, klarer dei å bulke enkelte deler av det. Lurer da på om desse bulkene har noke slags innvirkning på effekt/lyd eller noke som helst. Det er 2 bulker. 1 på endepotta og en på røret på mellompotta. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Det på røret har da ikke noe praktisk betydning.... Men det kan da hende at noe innmat har blit løst, og det vil jo lage lyd når du henger og råner ;) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Får vel sende det tilbake. Skal fan meg ikkje betale for noke som er i mindre enn perfekt orden. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Nei det der hadde ikke jeg godtatt heller. Bare å sende tilbake med en eneste gang. Er jo sånne vegger inni selve potta der som sikkert har fått seg en trøkk. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 skal sikkert være sånn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 sarkasme vi holder på med? :rolleyes: Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 sånne klage saker i posten pleier ta sin tid!! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Henvender meg heller til svendsen eksos. Dei hadde jo ikkje beskytta delane med noke som helst. Hadde berre slengt alt opp i ei kasse og sendt det. Dei burde jo skjønne at det går galt! Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 tar ganske lang tid med klagesaker på posten....må til sende med embalasjen og varen.....dei knuste jetta-grillen eg sendte en gang, men etter mykje om og men så fekk han som skulle ha den erstatta den......er mottakern som må sende inn klaga til posten.....men somsagt, det tar jævla lang tid med posten...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 haloooooo? det er et jævla eksos anlegg!! ingen ser det. og den kan UMULIG gå noe verre enn det bilen din går nå. så bare behold det. monter det. og rån ihjel bilen din som du hadde planer om....... du klarer en slik bulk selv på første farts dumpa du kjekker deg på uansett Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 So du hadde altso akseptert å fått feilvare for full pris? Er det det du vil fram til her? Liker å ha ting skikkelig eg.. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 det og sende tilbake til avsender er vel ikke det smarteste? var vel ikke han som bulka det? eller kanskje feilvare=? vel jeg har og fått smæsha pakker med bildeler i posten, da gikk jeg rett ned på postkontoret og skrev et skjema med han i skranka, så ble pakka sendt til en avdeling i posten som da refunderte det tapte beløpet.. men det kan jo alltids hende du har fått no feilvare.. må vel en del kilo til for og klare og klemme inn de bulkene der ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V tar ganske lang tid med klagesaker på posten....må til sende med embalasjen og varen.....dei knuste jetta-grillen eg sendte en gang, men etter mykje om og men så fekk han som skulle ha den erstatta den......er mottakern som må sende inn klaga til posten.....men somsagt, det tar jævla lang tid med posten...... der var det jammen meg noen som hadde sagt det jeg sa ovenfor gitt.. jaja får skylde på at det er langt på natt :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Bulkene har nok kommet under transport i posten men det er avsender sin oppgave å pakke godset forsvarlig. Utifra bildene vil jeg si avsenderen har gjort en dårlig jobb. Er bare bortkastet tid å sende klage gjennom posten først for å få den avvist, ring til avsender med engang og be om å få en ny potte eller det beste: få redusert prisen for bulkene har jo ingen praktisk betydning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 jeg tror dette er en bulk som er der fra fabrikken, og ikke uten grunn, for på mitt eksos-annlegg er det faktisk en slik dump også, for og forhindre at den slår oppi gulvet eller blir pressa så langt ned at den ligger og klabber på bak-akslingen.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg