Gå til innhold

Posten

Ranger emnet

Deia

Anbefalte innlegg

tar ganske lang tid med klagesaker på posten....må til sende med embalasjen og varen.....dei knuste jetta-grillen eg sendte en gang, men etter mykje om og men så fekk han som skulle ha den erstatta den......er mottakern som må sende inn klaga til posten.....men somsagt, det tar jævla lang tid med posten......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haloooooo? det er et jævla eksos anlegg!! ingen ser det. og den kan UMULIG gå noe verre enn det bilen din går nå. så bare behold det. monter det. og rån ihjel bilen din som du hadde planer om....... du klarer en slik bulk selv på første farts dumpa du kjekker deg på uansett

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det og sende tilbake til avsender er vel ikke det smarteste?

var vel ikke han som bulka det? eller kanskje feilvare=?

vel jeg har og fått smæsha pakker med bildeler i posten, da gikk jeg rett ned på postkontoret og skrev et skjema med han i skranka, så ble pakka sendt til en avdeling i posten som da refunderte det tapte beløpet..

men det kan jo alltids hende du har fått no feilvare..

må vel en del kilo til for og klare og klemme inn de bulkene der !

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2gti16V

tar ganske lang tid med klagesaker på posten....må til sende med embalasjen og varen.....dei knuste jetta-grillen eg sendte en gang, men etter mykje om og men så fekk han som skulle ha den erstatta den......er mottakern som må sende inn klaga til posten.....men somsagt, det tar jævla lang tid med posten......

der var det jammen meg noen som hadde sagt det jeg sa ovenfor gitt..

jaja får skylde på at det er langt på natt :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulkene har nok kommet under transport i posten men det er avsender sin oppgave å pakke godset forsvarlig. Utifra bildene vil jeg si avsenderen har gjort en dårlig jobb.

Er bare bortkastet tid å sende klage gjennom posten først for å få den avvist, ring til avsender med engang og be om å få en ny potte eller det beste: få redusert prisen for bulkene har jo ingen praktisk betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider