Mandel Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 litt offtopic, men åssen effekt annlegg er detta? og hva gav du for det? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Det er et simons effektanlegg Kjøpte det fra svendsen eksos, betalte 4000 med frakt og heile pakka. at den bulken skal være der, høyres litt rart ut. Men den på endepotta kan ha innvirkning vil eg tru, siden det er fleire "lag" i den. Har sendt mail til svendsen for å høyre med dei. Det er nok mest deira feil i dette tilfellet, for det var ufattelig dårlig pakka. Ikkje noke slags form for beskyttelse, berre slengt alt oppi ei kasse. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a|ien Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 bare sånn at du vet det... disse "bulkene" skal være der. di er der fra fabrikk. jeg fikk mitt simons anlegg med "bulker" på nøyaktig samme steder og samme form. De er det for å ikke ta oppi noe sted på undersiden av bilen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 :) hva sa jeg? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 100% sikker på dette? Er ganske ny på fronten :D Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by a|ien bare sånn at du vet det... disse "bulkene" skal være der. di er der fra fabrikk. jeg fikk mitt simons anlegg med "bulker" på nøyaktig samme steder og samme form. De er det for å ikke ta oppi noe sted på undersiden av bilen din! når jeg tenker etter litt, så skal det jo ganske my krefter til for å lage den bulken på røret, så posten må ha vært utroooli har hente hvis det var de! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Jeg er også ganske sikker på at disse bulkene er der fra fabrikken.... Men, er dette det samme simons anlegget som de selger hos CD Cardic ? Jeg er litt usikker, siden dette ser ut som rustfritt stål mens det hos CD C. er svart.. Siden til svendsen eksos er ?? har ikke den i favoritter lenger :) ** Edit ** fant url på google :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 cd cardic er noke drit :P Ringte til dei her forleden, skulle ha ovalt enderør på simons anlegget. Nei, det fantes ikkje, sa dei. Sjølv om eg hadde sett det på sidene til simons. Etter masse masing, so fant dei omsider ovalt enderør til simons, og då blei prisen plutselig oppimot 5000! Blei so forbanna at eg la på :P So kom svendsen eksos til unnsetning :D Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Fekk mail fra Svendsen i dag. Dei sa ikkje noke om at bulkane var fabrikerte, og skal sende nytt i dag, senest i morgen. edit: Fekk eit par mail til, det viste seg at bulkane var fabrikerte. So no er det berre å råne i vei :D Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Deia Fekk mail fra Svendsen i dag. Dei sa ikkje noke om at bulkane var fabrikerte, og skal sende nytt i dag, senest i morgen. edit: Fekk eit par mail til, det viste seg at bulkane var fabrikerte. So no er det berre å råne i vei :D Broom Broom Sendte mail til Oslo avdelinga og spurte om anlegg til Golf 3 1.8i, ca 5tsuen ink. moms ferdig montert, men jeg monterer selv, men jeg trodde de monterte gratis jeg ?? hvorfor er da ditt billigere ?? Fikk mail tilbake at de lagde dette, kanksje jeg stilte dem feil spørsmål :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Vel, eg fekk det i posten. Dei monterte det ikkje :P Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg