Deia Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Fekk nettopp effektanlegget i posten. Selvfølgelig, som alltids, klarer dei å bulke enkelte deler av det. Lurer da på om desse bulkene har noke slags innvirkning på effekt/lyd eller noke som helst. Det er 2 bulker. 1 på endepotta og en på røret på mellompotta. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Dæven, bruker dem pakkene som slagvåpen eller?!? Fuck posten! Sorry, får offtopic, har dessverre ikke no ontopic..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Hvis du har god tid, gå på posten og klag, vis dem skadene og på en eller annen måte bevis at det var de som skadet pakken. Da får du nytt. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70_LT Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Ser ikke den på enderøret så godt.. Men den bulken på røret der ville seriøst vært et problem på en turbobil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Krev erstatning!:mad: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Skal være sånn for å passe under bilen har eg hørt. Snakka litt med svendsen eksos, og dei forklarte det litt nærmare :P Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hehehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a|ien Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 var prikk likt på midt anlegg fra Simons. (også til en golf 3) skal mye til å bulke dem på eksakt samme plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Så sant så sant :P Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by a|ien var prikk likt på midt anlegg fra Simons. (også til en golf 3) skal mye til å bulke dem på eksakt samme plass! Kanskje det var samme postmann? :D :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70_LT Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hum... Noen bruker penger på mandrelbøyde 3" rør.. Mens simons leverer flatpressa rør som er ca1" i effekt anleggene.. Noe som ikke stemmer her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 derfor jeg alltid pakker opp 'verdifulle'/pakker med skadd embalasje på posten mens folka bak disken ser på. ellers er vel ikke usps/posten kjent for å være snille med pakker... jeg kommer til å kjøre UPS/FedEx på toppen min fra statene ivertfall. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 da RS4 fronten min ble sendt i posten så dunket faktisk damå så hentet den i en liten vegg der som jeg stod... ble et merke i fronten noe som min lakkerer fikset , men uansett.... posten suge Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Grøss!!! Å jeg som skal bestille fanger fra Nederland da gitt! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg