phower Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 http://www.norskwankelregister.com/phpBB2/viewtopic.php?p=121#121 Noen herfra som skal? Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 er dette i dag? jeg jobber som kokk på quality hunderfossen, jobber i dag og i morgen, er det denne helga?= hmm..kan bli en morsom dag på jobb alikevel dette :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Det er neste helg. Kommer til å bli veldig bra hvis det blir litt oppmøte. Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rotaryrocket Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Hvor kan man finne informasjon om dette? Er det om ei uke? lørdag 19. juni? Da er det jo en dag på stripen på gardermoen. passer dårlig for min del (ikke er bilen klar heller). -- frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by phower Det er neste helg. Kommer til å bli veldig bra hvis det blir litt oppmøte. tøft..jobber både lørdag og søndag neste helg også.. dere får stikke innom og kjøpe dere litt mat gutta.. biffsnadder annbefales på det sterkeste ;) jeg tar med kamera i allefall, så hvis dere ser en kokk med digi cam, så SMIL :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJugend2 Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by rotaryrocket Hvor kan man finne informasjon om dette? Er det om ei uke? lørdag 19. juni? Da er det jo en dag på stripen på gardermoen. passer dårlig for min del (ikke er bilen klar heller). -- frode Info finner du på Norsk Wankelregister ;) Siter www.NorskWankelregister.Com Faster-then-ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 hmz... krasjer med Vw audi club treffet på våler denne helgen. Ellers skulle jeg tatt turen for å kikke litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg