Kennet Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Et annen "triks" du kan bruke (ja det er litt jalla) er å ta svarte nettingstrømper over lyktene, blir du da stoppa er det bare å pelle dem av igjen! Så en som hadde gjort det, så så ikke så dumt ut! men ja det er jall :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by bakke_racing Den svarte ser pen ut på bilder, men jeg kan si dere 100% sikkert at dere hadde skifta mening hvis dere hadde sett den på nærmere hold i dagslys. Bilen til Magnus ekke verdens peneste nei....men det er en GLT dah....holdt faktisk på å kjøpe den før Magnus gjorde.... Litt off topic..men,men..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Nastyboy Et annen "triks" du kan bruke (ja det er litt jalla) er å ta svarte nettingstrømper over lyktene, blir du da stoppa er det bare å pelle dem av igjen! Så en som hadde gjort det, så så ikke så dumt ut! men ja det er jall :P Stømpesoting på godt norsk;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 joa hadde jeg skulle sota alle lysa så. men skal bare ta øvre rekka ;) litt off topic igjen: hvordan kobler jeg slik at alle 3 lysa under er kjørelys(har en 87mod)? og har politiet noe å si på det? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Husk bare at vis du soter baklyktene ( som ikke er lov ) Kan du risikere å få skylda i en ulykke hvor du får en i ræva. Dersom du skal svinge til høyre\venstre og får en i ræva kan du få skylda dersom har sier "jeg så ikke at han blinka, de er jo helt svarte" Bedre å kjøpe hvite glass, ser mye bedre ut, eller så kjøper du ferdig sota lykter. Ikke spray lyktene på utsiden, ser så jævelig jalla ut + at snuten bruker 1 sekund på å se at de er ulovelige, også i en ulykke. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 er ikke sikker på hvordan jeg kommer til å gjøre det på baklysene mine riktig enda....:rolleyes: kunne gjerne tenkt meg bare blinklysglasset (som på linken) :) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 På den linken, får du hele raden hvit også, selv om de ikke viser bilde av det. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 skal jeg ha hvit bake blir det bare blinkers... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Bilen til Magnus ekke verdens peneste nei....men det er en GLT dah....holdt faktisk på å kjøpe den før Magnus gjorde.... Litt off topic..men,men..... Ja er jo GLT går ikke så værst eller. Tror han skal putte i turbo nå. Jeg hadde tenkt å kjøpe den av han; men skifta fort mening. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 jeg tenkte på å ha hele raden, ser ikke så mange med det Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by lars_b jeg tenkte på å ha hele raden, ser ikke så mange med det Tenkte på det samma jeg å, men er det noen som har bilde av en med hele øverste raden hvit. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 har ikke sett noe. med nok mekk kan man jo få alle hvite Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Mambo litt off topic igjen: hvordan kobler jeg slik at alle 3 lysa under er kjørelys(har en 87mod)? og har politiet noe å si på det? Over den vribryteren du stiller mellom parklys å kjøre lys er det en bryter hvis du trykker den sånn at den lyser når du har på kjøre lys så lyser de tre nederste. Det er ment som tåke lys så det er ikke lov til å kjøre med de hvis ikke nødvendig; men det ser jo fett ut å tror ikke purken bryr seg veldig Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by bakke_racing Over den vribryteren du stiller mellom parklys å kjøre lys er det en bryter hvis du trykker den sånn at den lyser når du har på kjøre lys så lyser de tre nederste. Det er ment som tåke lys så det er ikke lov til å kjøre med de hvis ikke nødvendig; men det ser jo fett ut å tror ikke purken bryr seg veldig Bare å sette inn 5w pærer, så blir det lovlig;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 lovelig og lovelig, er det ikke påbudt med tåkelys ???? har selv kjørt med dette i 6md, ingen har sagt noe ennå Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg