Gå til innhold

Er Sånne baklykter lov?

Ranger emnet

Mambo

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sant sant... men trodde ikke det var så ulovlig. trodde faktisk ikke det hadde noe å si anna enn på EU. jeg :(

men viss det er sånn at viss du blir påkjørt i ræva og at JEG får skylda er det jo bare teit å gjøre noe sånt :(

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en forsikringssak prøver de alltid å få til skylddeling, det er det billigste for begge selskapene. Dersom begge har samme selskap blir det nesten garantert deling. Hvis det er forskjellige selskaper vil de alltid prøve å legge skylda på motparten og hans selskap, spesielt dersom kunden har fullkasko. det er der det med soting av lysene kommer inn. Hvis bilen bak har kasko forsikring og ikke din vil de legge skylda på deg, da det andre selskapet slipper å betale oppretting for MANGE tusen kroner. ditt selskap vil protestere og det blir deling. Urettferdig, men "thats life"

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men viss jeg ikke hadde sota så skulle han bak fått skylda momentant sant?

jeg har hatt noe kødd med sånt før. jeg blei påkjørt bakfra/isiden i byen av en i klassen min.

jeg kjørte pedd han lett..

JEG fikk skylda. jeg skulle svinge til venstre. han så ikke blinklyset mitt og skulle tøffe seg og kjøre forbi. og kjørte i meg så det sang!

blei litt småskader osv på sykklene og oss. ikke noe alvorlig. han gikk rundt å skyldte på MEG fordi JEG hadde kjørt på han.. (lurer på hvem som kom bakfra jeg?)

så dissa forsikringsselskapa er litt mongolide etter min mening.

hu saksbehandleren må ha drikki og sniffa noe merkelige stoffer før hu så på den saken.

men så fikk vi aldri lov til å se hva de hadde skrivi på rapporten sin da.. så måtte spørre og få den. og tegninga osv var jo helt feil. skikkelig latterlig sak det der :P..

så det jeg egentlig ville fram til er at forsikringsselskaper finner på mye rart! :P

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider