Gå til innhold

Hvilken Supra tester autofil?

Ranger emnet


Frank S.

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Grøfterally

 

Snakker du om SRT/10 nå?

i 225 er 5. gir godt i gang for lenge siden, så at den gjør 160 på 2. virker isåfall rart, da har den en noe rar giring.. 100 på 1. virker enda snålere.

Faktisk høres det ut som tall jeg ikke ville tatt seriøst på noen som helst måte.

 

Du kan jo tenke deg selv..

Si at motoren er kjørbar fra ca 800rpm, og at man da har dette i ca 5km/t. (ganske sannsynlig)

For at den da skal kunne gjøre 100 på 1. gir må den ha et turtall på 16000 omdreinger pr. minutt i 100km/t.

 

Så jeg tror nok vi kan føre det der inn i lista over usannsynligheter.

 

går sikkert greit med litt lav utveksling på 1. og 2. gir når du har over 700 nm og 500 hk tilgjengelig;)

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... må nesten bare si at på vei inn til Pettersen-Autoimport i oslo her om dagen så stod jeg og en kammerat av meg i kø (kjedelig) men plutselig legger vi merke til at det kommer en lastebil på siden av oss... med to etasjes bilhenger med bla (Autofil jeepen, Rx8, Viperen, Evo...) Da ver det sikkert de som skulle opp for og filme;)

Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:)

 

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo

I dag: 1997 Nissan 200sx S14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by craaash

Lamborghini Gallardo gjør 110 km\t i første :eek:

Civic min gjør 110 Km\t i første :D har 3 trinns automat kasse ( Hondamatic )

81 Bmw M535 Turbo

87 Bmw 518

xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx

94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs

65 Dodge Coronet 318

82 Honda Civic 1.3

91 Ford taurus

86 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg stussa på også.. den rød EVO8'n kjenner jeg til. og mener jeg har sett en svart EVO7.. men jeg kan jo ha sett feil kanskje.. samma det.. denna tråden har sklidd veeeldig ut..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår