Ottesen Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Jan Erik Larsen har vel aldri sagt noe feil ? hehe :rolleyes: Det dummeste jeg hører er når journalister sier feil, og folk suger det til seg som svamper i et basseng og dermed sprer det de har hørt videre. Rart man får feil informasjon ? Hadde bare folk passet på å ha riktig informasjon når de snakket om noe hadde vi sluppet mange rare meninger og diskusjoner... Poenget mitt er at, TROR du du sier riktig eller vet du det ? Tro kan man gjøre i kirka, i den virkelige verden skal man VITE ! Jeg måtte bare få det ut.....:D Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by kimosabi Dumme journalist-feil er ganske dagligdags men skjer også ofte på TV. Hvor mange ganger har ikke Jan-Erik Larsen på Autofil fremstilt biler han har testa som originale? Jeg sikter til en rød Honda NSX med større hjul og VTEC-trim, en Nissan Skyline med svært effektanlegg først og fremst. For utenforstående så er det ganske lett å få det intrykket av at bilene er originale og folk som gjerne vil ha en bil han har testa blir ofte skuffet når de går til bilforhandleren og får høre at da må man ut med 100000,- til. Jeg mener at når man holder på med anmeldelse av biler så bør man ha interesse for å KUNNE litt bil, ikke bare engasjement. Eller, gjøre som Tommy Rustad, ha minimal interresse for bil, men være en jævel til å kjøre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Forskjellen på Tommy Rusrad og Jan Erik Larsen er at Rustad prater om ting han har greie på. Larsen driver å stapper loffer inn i eksospotter.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 hehe... litt sånn artig at både amcar og japan fans er faktisk enige om noe her inne!!! :D thumpsup Ja, vi er alle enige i at dere er sære :D :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Her er kanskje en journalist dere har sansen for? ;) Interessant lesing egentlig, til og med for meg :D http://www.adressa.no/bil/article.jhtml?articleID=499637 Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqueflite Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 " En versting, sier Kraakmo tilfreds. 5,78 meter lang cabriolet(!) 365 HK V8'er på 3,9 liter. Tre forgassere. " Tja, med sånne idiotiske påstander vet jeg ikke om jeg er så imponert over kunnskapsnivået til denne journalisten heller. 390 cid = 3.9 liter? Ja nei så det... Siter Jesus loves you.... I think you're an asshole..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Ja er det ikke slik man regner det da? Faen også. Jeg som har søkt om V8 på 3,5 L til hotrodden...... :D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Formelen er å gange f.eks 350 med 16,35 så får man 5722.5 cubic-cm (5,7 liter). ccm til cid blir da å dele motsatt igjen.. heh ;P Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Kødda!!!!!!!!!!!! :D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 lol.. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg