Stephan Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Teit tråd.. men har lyst på civic.. 93, 94 mod.. noe slikt.. :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Ja, men det har jeg da fullstendig forståelse for!!! :) Det er en coupé du har posta bilde av der så vidt jeg ser. Har en sånn en selv bare at den er lilla metallic... Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Har sett bilen din.. den er til å spise opp ;)babyhmm? :peace: Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by civic_girl Ja, men det har jeg da fullstendig forståelse for!!! :) Det er en coupé du har posta bilde av der så vidt jeg ser. Har en sånn en selv bare at den er lilla metallic... Har u noen bilder av bilen din ell? Den ser drit rå ut på avataren din;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by -carude- Har u noen bilder av bilen din ell? Den ser drit rå ut på avataren din;) http://www.tingeling.net mener å huske at det ligger noen der:) *reklamere for civic_girl*:D hvis ikke så er det jo bilder av den bilen i tråden fra siste streetmeet, det er jeg sikker på;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Civic EG (som den på bildet) er kongelig! Potensialet er stort, både når det gjelder styling og spesielt trimming. Men tenk den Civicen med RWD - hørte jeg "DORI DORI!"? (Man kan jo drømme... :() Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by ehrnst http://www.tingeling.net mener å huske at det ligger noen der:) *reklamere for civic_girl*:D hvis ikke så er det jo bilder av den bilen i tråden fra siste streetmeet, det er jeg sikker på;) Takker og bukker ;) Det var ikke så mange bilder av den fra Streetmeet, nei....Har ikke bodykit, jeg, og da er det visst ikke så interresant har jeg skjønt...Men er så glad i originale fangeren min nemlig :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by civic_girl Takker og bukker ;) Det var ikke så mange bilder av den fra Streetmeet, nei....Har ikke bodykit, jeg, og da er det visst ikke så interresant har jeg skjønt...Men er så glad i originale fangeren min nemlig :) Fytti f**!!!!!!!! For en fin bil du har.. Dæven..*sikle*:eek: :eek: :eek: Den er bare rååååå!!!!!! Intrisert å selge:D Neida..hehe..men for en fin bil du har... Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by -carude- Fytti f**!!!!!!!! For en fin bil du har.. Dæven..*sikle*:eek: :eek: :eek: Den er bare rååååå!!!!!! Intrisert å selge:D Neida..hehe..men for en fin bil du har... Takk :) Den er til salgs for penger den vet du ;) hehe Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Selger du den? For hvor mange penger isåfall? hehe:op Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by NeverMind Selger du den? For hvor mange penger isåfall? hehe:op Alt er til salgs for penger! ;) Men har blitt glad i den da...Og liker det karosseriet best, så jeg vet ikke....Men om du er seriøs kan du sende meg en pm :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Får vel heller la være selv om den er fin, så er det litt mindre sjarm i å kjøpe et ferdig prosjekt i et miljø man håper å stille med egen bil en gang... heheh Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by NeverMind Får vel heller la være selv om den er fin, så er det litt mindre sjarm i å kjøpe et ferdig prosjekt i et miljø man håper å stille med egen bil en gang... heheh Ferdig? Nei gi deg'a ;) hehe Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 den er ferdige for de overfladiske.... vet ikke hav annet du har gjort med den, men siden du har bytta litt på eksteriøret så er det en ferdig gatebil for de fleste... ganske irriterende egentlig Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin H Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 OMG. :Worship: Civic_girl sin sivic :Worship: Går å drømmer om en civic jeg og, men blir vel ikke den fineste og dyreste til førstebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg