Glacius Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Hey guys here is my latest chop all is airbrush from scratch except rims ,seats,and the 407 lights. i brushed the glow. and i have copypasted reflections from other cars for a more realistic look hope u like it .THanks to Ztv and ascariss for tips and help B) Original My CIUS Concept cius-arcticus-2sc.jpg[/img] Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil_narkoman Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Drit fet Zein. Du er rett og slett rå i photoshop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Holy Moly:eek: :eek: :eek: Utrolig fet..dette er vell en av dine beste tror jeg Har ikke no stygt å si om denne..alt er bare rått Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 gir deg 2000 kr å får å lære meg hvordan du blir så god i dette ass...jeg prøver og prøver..har en drøm om å bli som deg..:D men stå på..drit fet modd :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 :eek: :eek: :eek: helt sykt. Håper du ikke blir med i noen konkuranser. for da er det ingen av oss andre som har en sjans. hvor lenge har du holdt på med photoshop??? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Den øverste er helt klart kulest. Felgene er mye tøffere... MEN: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mach1frh Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Det der er noe av det absolutt råeste jeg har sett på en god stund. Hvordan i *"%"¤'te klarer du det. Legger meg på kne og kysser skoa dine for det der. Imponerende. Chevrolet bør seriøst se på den bilen. Mye finere en Corvettene de spyr ut nå for tiden. Hadde vert morro å se deg(eller noen andre) PS-modde en gammal Mustang. Har prøvd det selv men det ble så dårlig at je ikke gadd å lagre det engang. hehe. Keep up the good work, men det gjør du vel uansett... Siter - 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen) - 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarbon Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Holy Shit! :eek: Nice, man! :D *se opp til* Siter I'm not perfect, I'm only human! This is life, not heaven. You don't have to be perfect. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Meget bra :) Trenger vel ikke si du er "rå i ps", for det klarer jo 90% av alle som skriver i thread`ene dine å gjøre.. Edit: Den minna meg mye om stutæææosn (s2000) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 kan ikke si noe annet... bøyer meg i støvet og ser mine "kunnskaper" i ps som ganske dåååårlige...du har mye å lære bort, ingen tvil om det. Grattis med nok ett sjukt bra prosjekt, gleder meg til å se neste ! hilsen daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 ikke det at jeg er god i ps.. men har litt peiling på perspektiv åsånt.. og det virker som om fronten er litt "skeiv" man skulle ikke sett så mye av den ene lykta... Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 det trodde jeg også, men se litt nermere på vinkelen på fronten og på vinkelen bake.....de er helt lik... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg