Gå til innhold

STREETMEET 12 JUNI! kommentarer til streetmeet! Bilder og film legges her!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Peer

Hvordan kan det gjøre deg kvalm i motsetning til de sleskete utlendingene som kjørte rundt i skattebetalte kebabtraller til godt over 300k ?

Samma grunn som de sleskete norske som kjører rundt u skattebetalte biler til godt over 300k.....

Noen som ikke helt har kommet vidre i utviklingen etter 1945 her gitt, ekke så lett har jo ikke gått så mange årene og noen henger jo litt etter

chef

0-100 på 9,2 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan kan det gjøre deg kvalm i motsetning til de sleskete utlendingene som kjørte rundt i skattebetalte kebabtraller til godt over 300k ?

håper ikke du sikter til meg her... hadde oxo kebabtralle til noen kroner på treffet på ikea... men jeg jobber og sliter ræva av meg for å ha den bilen jeg har...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det slik..disse bilene utlendingene har er verdt mange kroner..sant nok..MEN...enten er disse bilene kjøpt av penger som gutta har slitt og slitt for (ærlig!) ellers er det lån..mange hvite pappa gutter som får porsche på bursdagen lixom..men hører vel aldri noen kommentere dem?så bry deg ikke om hvor VI skaffer bilene..bedre å bruke på bil enn fyll..folk som deg gjør meg kvalm!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

for å si det slik..disse bilene utlendingene har er verdt mange kroner..sant nok..MEN...enten er disse bilene kjøpt av penger som gutta har slitt og slitt for (ærlig!) ellers er det lån..mange hvite pappa gutter som får porsche på bursdagen lixom..men hører vel aldri noen kommentere dem?så bry deg ikke om hvor VI skaffer bilene..bedre å bruke på bil enn fyll..folk som deg gjør meg kvalm!

orker ikke begynne på en krangel her med kebabtraller etc, men hvilke hvite er det som får porscher av fedrene sine til 18års dagen?

kjenner tett med vestkant folk, går på skole der, men ingen av de får porsche på 18års dagen:rolleyes:

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

Der tar du feil.. alle utlendinger snylter på staten, selger dop og tjuvegods, derfor fine biler.

Ett fåtall som det er skikk på. Ett flertall av utlendinger som er gængsta in the hud med ett forkle rundt hue og bare er helt rå. Dere er ikke rå før dere lærer dere skikkelig norsk.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

Der tar du feil.. alle utlendinger snylter på staten og selger dop og tjuvegods, derfor fine biler.

Ett få tall som det er skikk på. Fler tall av utlendinger som er gængsta in the hud med ett forkle rundt hue og bare er helt rå. Dere er ikke rå får dere lærer dere skikkelig norsk.

lol lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst hva f.... er det med dere, blir dere virkelig så missunelige og begynne å slenge sånn dritt.. uansett hvordan hudfarge man har så skal neste mann bare drite i hvordan man har fått seg en feit bil, og heller bare nyte synet!!! Når dere begynner med det jævla dritten her så må dere også huske på at dere lager dårlig stemning, dette er ett bil forum, hvor man skal diskutere biler på en mer positiv måte en å drive å angripe hverandre på den måten! Jeg er selv vit og begynner å bli dritt lei denne typen med smålighet, ok jeg veit at det finnes mennesker med annen hudfarge som ikke er helt hederlige, og tro meg jeg veit ihvertfall at det er minst like mange vite som ikke er det.

Er det ikke på tide å komme videre en den smålige diskusjonen om hudfarge snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruud

Er det ikke på tide å komme videre en den smålige diskusjonen om hudfarge snart!

Godt poeng....Her kommer jeg og tror jeg skal få se flere bilder fra Streetmeet, så er det noe "jeg har den og den fargen" på gang...Jadda....

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

orker ikke begynne på en krangel her med kebabtraller etc, men hvilke hvite er det som får porscher av fedrene sine til 18års dagen?

kjenner tett med vestkant folk, går på skole der, men ingen av de får porsche på 18års dagen:rolleyes:

Du, gikk på Treider, og der var det, i mitt kull, at fem gutter i klassen fikk bl.a. en Alfa-Romeo 147 (2,0l), en MINI Cooper S, En Hyundai Coupe, en brukt CLK (den før den nyeste modellen) og en Toyota Celica av sine fedre.

Porsche, ok, overdrevet, men flertallet får hvertfall en bil ordnet av sine foreldre. For og ikke snakke om kapital til leilighetskjøp.

Broren (24) til en god venn av meg, kjøpte seg en Ferrari 348 ifjor til ca. 700 høvdinger. Hvordan han hadde råd? I fire år kjørte han Taxi hver jævla dag for å oppnå drømmen om en hest på panseret.

Alt handler om prioriteringer. En "utlending" kan trives på en utkant bydel hvor det er billig å bo med tanke på leilighet-priser o.l. (4-roms på Furuset til 1,5 mill. kr. mot 4-roms på Grünerløkka til 2,8 mill. kr.) Også kan det godt hende at denne "utlendingen" ikke bruker en stor del av inntekten sin til luksusgoder (f.eks. sydenferier). Og han sparer da disse pengene og kjøper seg en fin bil.

Kan ha forskjell mellom Ola Nordmanns og Ali sin tenkemåte å gjøre. F.eks:

Ola: -Bedre å bo på et koselig strøk (i Oslo er det som regel et dyrt sted) og kjøre en driftsikker Toyota.

Ali: -Bedre å på utkanten av by'n og kjøre bil det står respekt av.

Også må dere huske at disse "pakistanerene" som kjører disse "kebabtrallene" ikke pleier å flytte ut hjemmefra med en gang de blir myndige. Men de tar seg gjerne en jobb. Og sparer alle pengene som kanskje skulle gått til husleie, strøm, mat osv.

Blir penger å spare av slikt. Vet om endel brødre som spleiser på en bil sammen også (selv om det er helt utenkelig for endel nordmenn), og jeg ser ingenting i veien med det hvis en kan leve med det :)

Er selv 19 år og kjører en 97 modell Mercedes. Selvsagt får jeg endel -Hvordan faen har han råd til det gliset der?? blikk fra Ola og Kari.

Hvordan har jeg råd til den? Den var tidligere fatterns, og siden jeg kul mot han av og til (dvs. gir han min tid; hint til dere som mener at alle fedre er rasshøler), bestemte han seg for å selge meg bilen når han skulle kjøpe ny (bruktbil). Vi takserte den, trakk ifra 50.000 kr. som en far/sønn rabatt, og jeg fikk del til halvparten av det resterende beløpet.

Jeg tar ingens parti her.

Men faen så trangsynte enkelte personer er!!! :mad:

Jeg forhåndsdømmer ingen, bortsett fra 240 eierne :D =p

Edit: Nå har jeg ikke sovet i hele natt, så vennligst ikke kom og rett meg på små skriveleif og sånt... *gjespe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

Der tar du feil.. alle utlendinger snylter på staten, selger dop og tjuvegods, derfor fine biler.

Ett fåtall som det er skikk på. Ett flertall av utlendinger som er gængsta in the hud med ett forkle rundt hue og bare er helt rå. Dere er ikke rå før dere lærer dere skikkelig norsk.

Ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den diskusjonen med utlendinger som har skattebetalte biler bygger også ofte på en missoppfatning blandt det norske folk. Men ikke kom her å si at alle utlendingene har rent mel i posen (ikke det at alle norske har det heller)

Det er ofte bare det at det blir oftest fokusert på utlendingene når det snakkes om sånn, det er nok min forklaring på missoppfatningene blandt det norske folk

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider