Gå til innhold

STREETMEET 12 JUNI! kommentarer til streetmeet! Bilder og film legges her!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by EagleAy

Hva jeg driver med, hmmm......... jobber litt innimellom da :)

Sånn ca hver dag men ikke så mye annet en det i uka, helgene er mer bizzi....

Sorry det var ikke til deg,klarte å klikke på feil link.

2x W210 Mercedes E220 CDI

1x S 210 Mercedes E220 CDI

1x W211 Mercedes E270 CDI

1x E36 BMW 316i 1,8 122hk

www.BMWguiden.no

www.Mercefreaken.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Genialt Streetmeet.. kosa meg skikkelig...

vi var en kolonne på ca 6-7 biler som kjørte fra telemark/vestfold til streetmeet... tok av det som alltid =)

masse fint å se på og masse liv... et av de beste streetmeet så langt... men savna mere børning osv jeg da... lillestrøm var fint sånn =)

legger ut bildene min her:

http://neptune.wibla.net/gallery/Streetmeet-Ikea-Furuset

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DeejPhant

Altså

Blålys på taket

helt klart skiltnummer

inrømmelse fra fører

Hva mer trenger purken for å nappe lappen ut av hånda di nå ?

ikke min bil...utydelig bilde..pluss..hvem som helst kan logge seg inn med mitt navn..data verden er lett tilgjengelig for den rette...see...plusss...WASNT ME...muahahahha....hadde full sirene også faktisk..:op

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

ikke min bil...utydelig bilde..pluss..hvem som helst kan logge seg inn med mitt navn..data verden er lett tilgjengelig for den rette...see...plusss...WASNT ME...muahahahha....hadde full sirene også faktisk..:op

Joa, tøft bil! Men noen som så den grå bilen som kom med blålys etter den hvite s6'en midt i racinga eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

hehe tror ikke noen trenger å bekymre seg for politiet her på forumet iallefall, synes de har bevist 2 ganger nå at de ALDRI er på forumet, hehe på OBS skjønte de ingen ting og i går skjønte de ingen ting :D :D like greit :D

sant nok, men plutselig så skjønner dem at vi kommunsierer på forskjellige forum og kanskje tar en skikkelig "oppvask"... Folk burde ihvertfall sladde skilt synes nå jeg, uansett om det er politi her eller ikke, utrolig hvor lett det er å finne adressen til eieren ved hjelp av skiltnr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider