audi_s4r Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Selger unna litt bilstereo jeg har.Blitt litt forandring i planene.bilstereo er bare unødvendig vekt. :cool: mesteparten er aldri blitt brukt. 2 x 12" (JL-Audio12W3D6) ubrukt i eske - 2000/stk.... | NYTT: går for 3000 for begge... 2 x Ma Audio 602SX amper (3600W rmsi 1ohm) 1 ny i eske - 4500/stk .. .| 1 er solgt 3 x RF 1fahrad kondensator (1 med elektronikk , har også trippelrekke)ubrukt - 1000/stk ...... | den me elektronikk er solgt 1x JL-Audio XR650CSi komponentsett (håndlagd membran i tyskland) ny eske - 3500 1 par JL-Audio TR-690CX 6x9" - 1000 12 hele meter + 4 enkle meter RF Flettet-kabel - 1000kr 15 meter diverse strømkabel 1/0, 4AWG etc... 2stk Optima Yellow Top Batteri - 700kr pr stk | begge er solgt Bare gi meg bud! Jeg har jo mine dager der jeg er tøyelig jeg og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 pm Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 hvor i landet holder du til? batteri sendt i posten blir vel fort "rimelig" dyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 blir nok i dyreste laget, men fattern skal nedover til oslo i slutten av denne mnd da...kan jo selvfølgelig ta det med nedover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Du har Pm, hvis jeg kjøper kan kanskje din far ta med ned til oslow? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 solgt batteriene? er intr. betaler evt for frakt.. jeg må sjekke om det er noe regler for gelebatterier i såfall... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 de er ikke soglt enda,men utrolig mange som vil ha dem. Tenker du på regler i bilstereo? det er ingen regler om tørrcellebatterier der hvis det er det du tenker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Tenkte helst på regler i en eventuell forsendelse =) Om de kan sendes med DFDS eller lignende blir det ikke så dyrt lissom.. Men om de krever noe ekstra sikring pga det så blir det sikkert noe mer kostbart. Og du får jo si ifra hva du skal ha hvis du evt bare selger det ene til noen.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 edit gjort..prisen for batteriene er pr stk. så ut som en del hadde gått uklar på det spørsmålet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by audi_s4r edit gjort..prisen for batteriene er pr stk. så ut som en del hadde gått uklar på det spørsmålet Regna med det var pr stk, ellers hadde det jo vært en skampris, men visste ikke om du ville selge de samlet til 700kr stk siden du ikke hadde skrevet noe bak.. Har du noen spec på batteriene, så slipper jeg å finne det sjøl ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by audi_s4r edit gjort..prisen for batteriene er pr stk. så ut som en del hadde gått uklar på det spørsmålet Solgt batteriene? er veldig interresert da jeg trenger et gele batteri for og ha bak i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Batteriene er ikke solgt...men trur jeg skal beholde et selv....skal ha batteri bak i bilen sjøl så... alt bortsett fra forsterkerne kan gå billigere... kan dessuten gi bedre pris ved kjøp av flere ting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 evt bytte i no anna? kom med forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a|ien Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 har du kondensatorene enda?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg