JHS Skrevet April 1, 2002 Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 Hei! Finnes det noen heftige Peugeoter i Norge da?? Må vel være noe...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet April 10, 2002 Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 Heftig og heftig du... har en rød 106 s16 (GTi), senka med 14" "tyskerfelg" (7 + 8 x 14, 195-45) og dobble 3" remus... Ser ikke så værst ut, og går ikke så altfor dårlig heller... Koser meg jeg... Andre som har fete Pug'er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2002 kjenner en kar som sitter på komplett (seter foran og bak) 206 gti intriør.. selges billig, helt nye, aldri brukt med side airbag osv.. tatt ut av peugeot norge ved bygging av 206 cup biler.. selges ganske billig tror jeg... send meg en PM ved intresse Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Originally posted by hfracing kjenner en kar som sitter på komplett (seter foran og bak) 206 gti intriør.. selges billig, helt nye, aldri brukt med side airbag osv.. tatt ut av peugeot norge ved bygging av 206 cup biler.. selges ganske billig tror jeg... send meg en PM ved intresse Ære mulig og bare kjøpe seter??? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg