100nxchick Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Er det noen som har bilder eller film av viroen som tok fyr? Det var jeg som kjørte, og hvis noen har det så hadde det vært supert om de kunne sendt de til Ina_Ekeberg@Hotmail.com!!! Evig takknemlig! Siter -ina- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by 100nxchick Er det noen som har bilder eller film av viroen som tok fyr? Det var jeg som kjørte, og hvis noen har det så hadde det vært supert om de kunne sendt de til Ina_Ekeberg@Hotmail.com!!! Evig takknemlig! du skal ha for tidenes burnout ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 hoho..tok bilen fyr???? Jenter bak rattet sier jeg bare... :rolleyes: NEIDA!! bare kødder! :D Hva skjedde egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
100nxchick Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Hva som skjedde??? jo, det skal jeg fortelle deg!!! vi sto front mot front(vitoen og a-team bilen som de blir kalt), så burna vi da seff.... Tenkte vi skulle legge igjen litt skikkelig m røyk, og da vi stoppa m buninga så tok det fyr i dekk/asfaltrester på bilen og bakken,og skvettlappene!!! Hehe, jeg rømte fort da før å si det sånn, så det er sikkert noen komiske bilder der ute tenker jeg da gutta måtte overta!!! hehe. Fortsetter å lære, blir bedre neste gang!!! Siter -ina- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 jeg har med en del av det i filmen min som du kan finne under film fra ikea posten ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Neste gang du skal burne så kan du godt prøve å gjøre det litt unna andre biler.... :rolleyes: Selv om det er gøy å se på burning da.... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Link til film? Mange IKEA poster på forumet her... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Tombra Link til film? Mange IKEA poster på forumet her... Kanskje denne ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Vanskelig å unngå å legge merke til deg.. (: Hvem sin bil var det egentlig? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 bilder/filmer fra IKEA ligger ute på "forsiden" til bilforumet.net ... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by 100nxchick Er det noen som har bilder eller film av viroen som tok fyr? Det var jeg som kjørte, og hvis noen har det så hadde det vært supert om de kunne sendt de til Ina_Ekeberg@Hotmail.com!!! Evig takknemlig! Nytter ikke med en hotmail adresse, skal du ha bilder og film på mail...Last ned filmen til Mats'ern..er vel noe burning der, og brannslokking med øl :) Forresten ikke så rart den asfalten tok fyr, så rimelig fersk ut.. Tipper IKEA er happy nå ja :cool: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by 100nxchick Er det noen som har bilder eller film av viroen som tok fyr? Det var jeg som kjørte, og hvis noen har det så hadde det vært supert om de kunne sendt de til Ina_Ekeberg@Hotmail.com!!! Evig takknemlig! Mats'ern her bor jo like ved deg..dere henger sikkert like mye på shell'n :D han kan sikkert brenne den ut til deg på cd for en klem eller fem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Håkon A Mats'ern her bor jo like ved deg..dere henger sikkert like mye på shell'n :D han kan sikkert brenne den ut til deg på cd for en klem eller fem. du veit at minste prisen er fortsatt sex (klemmer) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by Mats`ern du veit at minste prisen er fortsatt sex (klemmer) violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 jaja ina så klarte du det og da. hehe blei imponert jeg. hehe snakka med björn herr og vi lo godt av det.. men men er bra du stiller opp da. :) hilsen lars Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg