LupoB0Y Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Noen som vet om en garasjejekk som har klaring på typ 3cm. De ordinære jekkene er altfor høye for å jekke opp bilen min. Har sett endel forskjellige varianter, men ingen er lave nok. Noen som har tips? Helst seriøse.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 pallejekk til å få den opp såpass at ein vanleg smett under. Kompis måtte det på manta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Hmm.. ikke dumt.. men hvor skaffer man en pallejekk uten å være uærlig? hehe Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 jeg kjører bare oppå et par treklosser:) Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Jeg har en oppe på jobb. Hvis det ikke er noen store jobber det er snakk om kan du jo ta deg en tur. Jobber oppe i Ole Deviks vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Bruker først den orginale sakse jekken jeg til jeg får skikkelig jekk under. Skal jeg opp på 2 søyler må jeg ha hjelp til å løfte i skjermene. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by larsmx5 jeg kjører bare oppå et par treklosser:) Jepp det gjør jeg og.. treklosser er en fin ting!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Når jeg skal ha bilen opp på løftebukk, setter jeg jekken under hengerfestet og jekker typen en halv meter opp, så går den akkurat klar...men du har vel ikke hengerfeste, så prøv med saksejekk først... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Demon Tweeks i England har slike. De har også "3 pump pit jack". De blir laget av Longacre demon-tweeks.co.uk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by antheus Jeg har en oppe på jobb. Hvis det ikke er noen store jobber det er snakk om kan du jo ta deg en tur. Jobber oppe i Ole Deviks vei. Det blir vel ikke aktuellt før til våren.. når sommerhjulene skal på.. men takker uansett. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Enklest er helt klart 2 stk. 4x4" treklosser som er saget skråe i den ene enden. Så er det bare å kjøre bilen opp på :) Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Coopervan Enklest er helt klart 2 stk. 4x4" treklosser som er saget skråe i den ene enden. Så er det bare å kjøre bilen opp på :) Det er en grei mulighet, ja.. får spikke til noen bra klosser :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Er det ikke bare å få tak i noen kompiser til å løfte?? veier ikke så mye den lille lupoen din :D :D :D klosser er nok enklest og greiest:) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Værsting jekker http://www.martelbros.com/cgi-bin/store/ws400CS.cgi?cart_id=1021106012226667&page=longacre/catalog/index.html&store=LON&category=longacre/catalog/catlistcd7b.html Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg