Hillmeister Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Det ligger herdownload Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 oki takk... lasta ned nå, men det hakket som pokker. noe sted man kan endre instillinger? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Mandel oki takk... lasta ned nå, men det hakket som pokker. noe sted man kan endre instillinger? du har for god pc :D haddet det jeg å, må nullstille ei fil, pm mess, han vet! Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Er det noen bra baner for å trene på drifting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by FSR Lager 3D modellen i ZModeler og tekstur i Photoshop. :eek: hvor kan vi laste ned bilen du har laget?!?:D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Er helt ny på Racer så jeg håpet noen av dere som har holdt på litt lenger med det kunne dele noen gode linker til sider med biler\baner til Racer. Har han som laget Ruudskogen\norway fall osv en egen hjemme side med biler\baner på? Min favoritt bil å drifte med er en Lotus super seven ell lignende med utrolig bra sving radius\mye effekt og relativt stiv. takker for alle svar. Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 vet bare om racer-xtreme.com og det der racesimforumet jeg. Noen som vet hvordan jeg kan få weekend drive til å funke eller? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagers Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 hjelp... hva for fil må man slette for at det skal slutte å hakke.. det funker ikke i det heletatt.. hjelp meg.. snarest..hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg