Teddy Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Ok, jeg har en søt liten corolla 1,3 3-dørs sak fra 96 som jeg har lyst til å sette på et luftfilter på. Er nybegynner men har søkt litt rundt her på forumet og lært litt, men lurer fortsatt på en del ting. Luftmassemåler sitter inni boksen sammen med luftfilteret, hvordan kan jeg gjøre det enklest(!) mulig? Et k&n filter er vel det beste å dytte inn, såvidt jeg har skjønt? Hvis ikke, hva? Og hvor får jeg kjøpt det jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 tenker du på et åpent filter eller innsats som du bare dytter inni original boks? går du for åpent, så finn en måte å lage adapter på begge sider av LMF'en slik at den fungerer som før... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Har bestilt meg k&n til eksisterende boks nå. Men jeg vil igrunn ha åpent filter. Adapter på begge sider? Hvordan fungerer LMF'en egentlig? Ville det skjære seg om jeg lagde forlenging av rør og lager hull til LMF'en og plasserer den der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 vet ikke hvordan din ser ut, men den må fungere skikkelig, hvis ikke hoster motoren din mye - hvis den i det hele tatt vil gå ta noen bilder, så er det sikkert mange som kan gi tips :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Okay, da tar jeg bilder i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg