Gå til innhold

Hva gjøres for å få "semsket" overflate på dashbord?

Ranger emnet

darkzun

Anbefalte innlegg

Har sett noen biler med semsket overflate på dashbordet....det er ikke skinn, men mer kortragget grovt pusestoff. Har hørt rykter om at man smører inn skinnet/gummiplast/sky dashbord med et eller annet, og setter strøm på så reiser det seg "bust". Aner ikke om dette er tilfelle, men hvis noen har greie på det...SI IFRA! Jeg vet noe lignende finnes til å spraye på...med etter hva jeg har sett, så reker dette og har en dårligere finish.

1996 BMW Compact 3.2

1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt)

2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt)

1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt)

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du tenker på kalles for "flokking". Vet ikke om det er slik det staves.

Vet det er et firma i sverige som gjør slikt. Det jeg hørte var at jo mer deler man flokker som billigere blir det pr del. Kostnaden er å blande "limet". Så hvis du skal gjøre det med noe så kan du jo prøve å få med flest mulig for å få ned kostnadene.

Husker ikke url til firma i farta, og hvis jeg ikke husker feil er det en dame som driver med dette.

Man kan også velge lengden på "håra". Skal sjekke senere om jeg finner igjen url.

Asim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut:) Hvis du finner URL'n så blir det mottatt med takk! Hadde egentlig håpet på at jeg skulle gjøre det selv, men tydligvis er det litt vanskelig siden et firma driver med det.

1996 BMW Compact 3.2

1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt)

2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt)

1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt)

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider