Gå til innhold

Prøv å forstå logikken i denne

Ranger emnet

Mirus

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Breisladdern

FORBANNA HOMSESPILL!!

Enig med topic, hvor er logikken i denne??

Har prøvd alle mulige logiske algoritmer i rekkefølgen..

Og noen ganger så er et jo 12 petals, og noen ganger null selv om antall øyner i rekken er lik.

Algoritmer? Jeg spytter på algoritmer!

At du i det hele tatt tenker på å trekke inn algoritmer tyder på entydig tankegang, når du burde tenke tvetydig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Endelig fikk jeg hjernen til å samarbeide med øya!

Satt fra kl.0000 i går natt og til ca 0300 med denne jævla oppgaven,uten å finne logikken,men nå fant jeg løsninga etter 2 min.. DEILIG! En byrde løfta seg fra skuldrene!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh holder på å le meg ihjæl av å lese at folka slet lenge med denne... blir litt irritert da ja...

men ikke alle tenker likt og jeg sier ikke på noen måte at noen er dumme som ikke skjønner den, kanskje bare ikke så åpne for litt utradisjonell tenkning

"Om noen av den grunn mener at jeg kvalifiserer til å sortere skruer og muttere på vernet bedrift bekymrer meg svært lite." KNALL BRA SAGT!!!

:D

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var så enkel ja.. tenkte altfor avansert som vanlig :rolleyes: har en tendens til å vanskeliggjøre ting. skal alltid gjøre ting grundig, tenke meg om...skjønte den etter innlegget til Otto. Det hele går på at du skjønner hva PETALS er, hvordan er rose ser ut, og hva i bildet som kan representere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider