Helios Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 hvis folk bare gir faen i å tenke matematisk på den så klarer dem den med en gang Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Jeg klarte den.... ;-) Den var for logisk for meg. Begynte å gange, dele etc. Ble helt gal og fikk ikke sove i natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Breisladdern FORBANNA HOMSESPILL!! Enig med topic, hvor er logikken i denne?? Har prøvd alle mulige logiske algoritmer i rekkefølgen.. Og noen ganger så er et jo 12 petals, og noen ganger null selv om antall øyner i rekken er lik. Algoritmer? Jeg spytter på algoritmer! At du i det hele tatt tenker på å trekke inn algoritmer tyder på entydig tankegang, når du burde tenke tvetydig. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by jallis jeg skjønner ikke en dritt...(er jeg smart da?) Drittsmart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Må være enig at jeg kjente ergelsen bre seg innvendig, men jeg skjønte det når folk sa at man måtte fokusere på ordet around, og da var det jo enkelt. En koslig oppgave på arbeidsplassen :) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Endelig fikk jeg hjernen til å samarbeide med øya! Satt fra kl.0000 i går natt og til ca 0300 med denne jævla oppgaven,uten å finne logikken,men nå fant jeg løsninga etter 2 min.. DEILIG! En byrde løfta seg fra skuldrene! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 har lest hele thread'n her men skjønner fremdeles ingenting :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 4 forsøk. dog etter jeg har lest denne posten. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by jackpot har lest hele thread'n her men skjønner fremdeles ingenting :rolleyes: Med tanke på at Terminator skrev svaret burde du skjønt det da.. ;) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 heh holder på å le meg ihjæl av å lese at folka slet lenge med denne... blir litt irritert da ja... men ikke alle tenker likt og jeg sier ikke på noen måte at noen er dumme som ikke skjønner den, kanskje bare ikke så åpne for litt utradisjonell tenkning "Om noen av den grunn mener at jeg kvalifiserer til å sortere skruer og muttere på vernet bedrift bekymrer meg svært lite." KNALL BRA SAGT!!! :D Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Eelo Med tanke på at Terminator skrev svaret burde du skjønt det da.. ;) :D :D :D :D :D Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Ja den var så enkel ja.. tenkte altfor avansert som vanlig :rolleyes: har en tendens til å vanskeliggjøre ting. skal alltid gjøre ting grundig, tenke meg om...skjønte den etter innlegget til Otto. Det hele går på at du skjønner hva PETALS er, hvordan er rose ser ut, og hva i bildet som kan representere dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Jeg var temmelig sikker på at dette med rosen bare var villedning først.. :D :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hele testen var jo rimelig teit da.... Er jo ikke noe logisk løsning. Skjønte det til slutt men skjønner ikke hva som er smart med denne. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 :idea: Det er jo griseenkelt... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg