TurboLeon Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Noen som vil prøve seg ??? Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 vist du fikser et større og lysere bilde, helst litt fra siden så skal jeg med glede prøve meg. Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 var jo ikke det beste bilde man kan modde av. Som Zenith sa, lysere bilde og fra siden ..helst lyst i bakgrunnen så det blir lett å skille bil fra bakgrunnen. Men det letteste er jo å modde lyse biler. Men svart er vel ingen sak for de som kan det. Selv er jeg newbie da det kommer til modding av biler...starta i går :D hehe..men jeg kan en hel del om Photoshop da..så starter ikke fra scratch :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Ja jeg kan oxo prøve meg. men da må jeg/vi ha ett bedre bilde som de andre sier Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Ta et bilde ett sted med mindre refleksjoner i lakken. Da er det lettere å få det til å se realistisk ut.. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg