Gå til innhold

Film fra ikea..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by -ChRiS-CaLiBrA-

ja jeg eier den calibraen.. Hva har det med saken å gjøre? Er bare uenig i det du skriver.. Poenget mitt som jeg mener er litt teit er å henge ut en kar... det lager bare problemer....

 

 

Jeg irriterte meg over det.. og da valgte jeg å gjøre noe med det.. det gjorde jeg.. og jeg skapte reaksjoner.. det var poenget.. om du bryr deg om det eller ikke bryr jeg meg fint lite om

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dr_S

Rolig nå...jeg var på IKEA iaf fra kl 21.30 og til alle stakk..hørte ikke denne dumpventilen en eneste gang.. Filmet den derimot på Obs sist, og jeg synes det bare var artig med litt dump-råning. Men synes synd på motoren......

 

kan godt sende over en del film klipp med dumpen jeg.. det er ikke det som er saken.. jeg valgte å skrive det fordi jeg irriterte meg.. ytringsfrihet i norge

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

Hei til deg ditt nye medlem!

1. Hvis du eller broren din ikke tåler den spøken som er på den videon har du/dere et personelig problem som dere må jobbe med.

2. Hvis du kun har kommet hit for å bli upopulær, så har du lykkes på alle punkter.

3. visste du at verbale trussler er et tegn på svak handlekraft!?

4.siden alle her er ''kompiser'' er det veldig upassende å kalle alle for ''stygge homser'' jeg har hardt for å tro at du vil bli noe god venn.

5. innlegget ditt er et pefekt vedlegg for å brukes i retten hvis du noen gang skulle finne på å utøve ''aktivitet'' på noen.

Min advokat kaller det ''en hole in one''-sak

6.vold mot person med påførsel av personskade = 30 dager ubetinget.

7.over 7000 personer kan lese innlegget ditt.

 

 

 

bare sånn til ettetanke...

 

takk for at du bidrar til et godt bilmiljø!

 

ps: denne tråden skulle egentlig vært stengt, men jeg regner med at visse personer her har skjønt at dem har tråkka i kuruka og derfor kanskje er voksen nok til å komme med en liten beklagelse....

 

jeg gleder meg til å se hvordan det fortsetter......printeren er klar.

 

Okey så var det deg da....

 

For det første NEI jeg har ikke kommet her for å bli upopulær, dersom jeg har lykkes i det så kan dere takke dere selv for det!

Fordi jeg er dritta lei av dere drittunger slenger dritt, fordi dere ikke kan tåle at "utledninger" har bedre bil enn dere.

 

Og når det gjelder advokat, trenger jeg ikke å beskymre meg for en dritt da John C. Elden er avdokaten min, og 7 lapper er bare små penger for meg... og tro meg det blir verdt det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterte meg over det.. og da valgte jeg å gjøre noe med det..

 

det samme vil tydligvis han gjøre..

 

om du bryr deg om det eller ikke bryr jeg meg fint lite om

 

personlig gir jeg f i deg.. synes filmen du lagde var drit bra untatt det pisset der.. Det er tull at den dumpventilen gikk mye på ikea... Det er bare kult uanstt i mine øyne..

 

Er du så jævla pirkete eller? Hva med all røyken etter burninga.. uff det svei kanskje i øynene dine? Nå må du slutte å være så prippen a...

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -ChRiS-CaLiBrA-

 

personlig gir jeg f i deg.. synes filmen du lagde var drit bra untatt det pisset der.. Det er tull at den dumpventilen gikk mye på ikea... Det er bare kult uanstt i mine øyne..

 

Er du så jævla pirkete eller? Hva med all røyken etter burninga.. uff deg svei kanskje i øynene dine? Nå må du slutte å være så prippen a...

 

jeg bare jatter med jeg.. jeg er ikke pirkete jeg.. og når det kommer til å slenge personlig dritt så har du nettopp slengt like mye til meg som jeg har gjort til han med subaruen ;)

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eclipse

 

Okey så var det deg da....

 

For det første NEI jeg har ikke kommet her for å bli upopulær, dersom jeg har lykkes i det så kan dere takke dere selv for det!

Fordi jeg er dritta lei av dere drittunger slenger dritt, fordi dere ikke kan tåle at "utledninger" har bedre bil enn dere.

 

Og når det gjelder advokat, trenger jeg ikke å beskymre meg for en dritt da John C. Elden er avdokaten min, og 7 lapper er bare små penger for meg... og tro meg det blir verdt det.....

 

nå skal faen ikke du komme og si at jeg gjorde dette fordi det er en med utenlandsopprinnelse som er bakgrunn i det jeg sier.. og heller ikke misunnelse.. jeg ville heller hatt den bilen jeg skal kjøpe nå enn en subaru jeg.. synes ikke den er noe fin uansett hvem som kjører den eller hvor mye dumpen bråker... hadde det vært en evo hadde jeg vært misunnelig..

 

Men IKKE F*EN om du skal kalle meg rasist.

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke pirkete jeg..

 

å nei?? så hva er problemet med lyden av en motor og en grom dumpventil da? Det er et biltreff mann.. Og om det er noe du skal henge deg opp i, så er det nok av annet du kan henge deg opp i isteden...

 

Og jeg slenger ikke personlig dritt jeg argumenterer..

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -ChRiS-CaLiBrA-

 

å nei?? så hva er problemet med lyden av en motor og en grom dumpventil da? Det er et biltreff mann.. Og om det er noe du skal henge deg opp i, så er det nok av annet du kan henge deg opp i isteden...

 

Og jeg slenger ikke personlig dritt jeg argumenterer..

 

da argumenterte jeg imot dumpventil rusing i store menger av tid i stillestående bil.. .. JEG synes det er harry hva du mener er noe annet... om jeg mener det så skal jeg få lov til det

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok det så lenge du ikke sitter der å sier det var tilfellet på ikea... Det som skjedde på obs var ferig argumentert og droppet...

 

Det gjentok seg ikke på ikea så din lille film snupp var unødvendig..

 

jeg var på IKEA iaf fra kl 21.30 og til alle stakk..hørte ikke denne dumpventilen en eneste gang..

 

et godt eksempel...

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -ChRiS-CaLiBrA-

greit nok det så lenge du ikke sitter der å sier det var tilfellet på ikea... Det som skjedde på obs var ferig argumentert og droppet...

 

Det gjentok seg ikke på ikea så din lille film snupp var unødvendig..

 

 

 

et godt eksempel...

 

 

jeg kan godt sende deg flere film snutter med bilen hans som dumper mye jeg.. hvis det er det som er poenget ditt.. og jeg klarte ikke å få med meg dette i filmen fra obs fordi jeg aldri fikk filmet han da.. derfor skrev jeg det nå isteden

 

 

Du mener at hvis dette hadde vært film fra obs hadde det vært greit fordi da hadde du også hørt dumpen ?

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Ellers stenges tråden....Ta bråket deres i PM/mail/irc/msn whatsof***ever

 

come on.. do it.. har egentlig ventet på at den skal stenges en del innlegg nå ;)

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

 

jeg bare jatter med jeg.. jeg er ikke pirkete jeg.. og når det kommer til å slenge personlig dritt så har du nettopp slengt like mye til meg som jeg har gjort til han med subaruen ;)

 

 

Okey så var det deg da.....

 

 

Som du sier selv.. så liker du ikke vold.. fear det.... Derfor ber jeg deg høflig nå om å ta bort det kommentaret fra filmen! Som du sier selv så er dette et fritt land og alle kan mene hva de vil...

 

 

Når jeg sier jeg skal sørge for at du skal slette den.. det kan enten bety at jeg kan hacke meg på pc'n din og slette den eller at jeg kan banke dritten ut av deg, betale boten til politite (noe jeg gjør med glede) Det kommer ann på hvordan du tolker det..

 

 

Så derfor ber jeg dere ALLE om ikke å slenge dritt om subaruen da både jeg og broren min er veldig hissig når det gjelder det området der.....'

 

 

Tåler dere ikke trynet vårt, synd for dere... men vennligst ikke sleng dritt eller prøv å dritt oss ut. Fordi du vet ikke hvem jeg er og jeg vet ikke hvem du er ... Om vi har lyst å knulle motoren opp og ned er det vår sak, jeg dritter om det blir ødelagt, det er bare å kjøpe en ny motor, i motsetning til dere så bruker vi bilen til å kjøre og knulle motoren. Det er fritt land som du nevner... så jeg kan lage hvor mye bråk jeg vil på streetmeet.. det er tross alt steetmeet.

 

orker ikke å lage mere pess ut av dette her... så gjør det jeg ber deg om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg kan si meg enig i at visse prippene folk ikke liker dumpventil lyden så mye som på obs.. men det ble diskutert her på dette forumet etter obs møtet...

 

På ikea var det noe helt annet en det fra obs.. jeg ba han til og med en gang ruse litt men han forklarte meg alt oppstyret etter sist gang så han gadd ikke...

 

du overdriver og du er tydligvis den eneste som har hørt det hele tiden.. til og med fått med deg mer en meg som var sammen med han hele kvalden.. snodig,,,

 

men nå gidder jeg ikke mere.. God natt..

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår