Mats`ern Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 det er han som vanket mye her før.. veit ikke om han er så mye her lenger... Turbo2 kalte han seg her på forumet. Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 hvorfor skrive ''dedikeres 10 sek til dumpventilmannen'' ??? ellers fin film.. 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Bra film Mats`ern som jeg har sagt en del :D Bra låtvalg og brae bilder også :D:D ;) hehe Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Digga filmen. Så det første bildet så skjønte jeg at det var kvalitet. :D Og det første rac(s)et.... :D Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by borabora Digga filmen. Så det første bildet så skjønte jeg at det var kvalitet. :D Og det første rac(s)et.... :D Her har du bildet ;) Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by -ChRiS-CaLiBrA- hvorfor skrive ''dedikeres 10 sek til dumpventilmannen'' ??? ellers fin film.. fordi jeg og ALLE andre irriterer oss grønn på han karen i subaruen.. på hvert eneste treff så hører vi .. vrom vrom psjjjjj vrom vrom psjjjjjjjjj fra bilen hans.. han brifer time etter time med dumpen sin.. det er så irriterende så jeg ville bare drite han ut litt Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Hvilken codec? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Mats`ern fordi jeg og ALLE andre irriterer oss grønn på han karen i subaruen.. på hvert eneste treff så hører vi .. vrom vrom psjjjjj vrom vrom psjjjjjjjjj fra bilen hans.. han brifer time etter time med dumpen sin.. det er så irriterende så jeg ville bare drite han ut litt da får vi bare glede oss til vi driter ut deg da.... ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Diablo Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Mats`ern fordi jeg og ALLE andre irriterer oss grønn på han karen i subaruen.. på hvert eneste treff så hører vi .. vrom vrom psjjjjj vrom vrom psjjjjjjjjj fra bilen hans.. han brifer time etter time med dumpen sin.. det er så irriterende så jeg ville bare drite han ut litt Din lille fitte... skal du drite broren min ut??! bare vent til jeg får tak i lille stygge trynet ditt... husk en ting..jeg nøler ikke 2 sekunder med å banke dritten ut av deg og alle de stygge homse råne kompisene dine med stygge vrakene sine... jeg kommer nok å finne ut hvem du er din lille dritt... og tro meg da skal jeg vise hvem som driter ut hvem... Hadde ikke planer om å si noen ting.... men ettersom du skal leke så sjekkas skal jeg fucke deg opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 :anger: Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Eclipse Diablo Din lille fitte... skal du drite broren min ut??! bare vent til jeg får tak i lille stygge trynet ditt... husk en ting..jeg nøler ikke 2 sekunder med å banke dritten ut av deg og alle de stygge homse råne kompisene dine med stygge vrakene sine... jeg kommer nok å finne ut hvem du er din lille dritt... og tro meg da skal jeg vise hvem som driter ut hvem... Hadde ikke planer om å si noen ting.... men ettersom du skal leke så sjekkas skal jeg fucke deg opp..... *kremt* forum *kremt* topic! Lage bråk kan dere gjøre et annet sted ;) Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Diablo Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by ThaBoZZ *kremt* forum *kremt* topic! Lage bråk kan dere gjøre et annet sted ;) Og tro meg det skal vi gjøre .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Hehe... Vart ein fin en :D lol Begynt på nytt prosjekt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 At dere i det hele tatt gidder å starte noe sånt over en jævla dumpventil... Filmen var forresten meget artig! Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg