Håkon A Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 jeg kobler dere begge opp mot embla, så kan dere sitte og vri eller vrenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Det blir galt å endre noe i filmen.. Det er faen ikke rektig at dere skal få vilja deres ved å oppføre dere som drittsekker ved å komme ved trusler og hovne kommentarer. Jeg er sikker på at dersom dere hadde spurt på en høflig måte hadde Mats'ern hørt på dere og fjernet kommentaren. Jeg aner ikke hvordan det foregår der dere kommer fra, MEN dere vinner ikke respekt med den oppførselen der.... Slikt piss vi har sett her ikveld er noe vi godt kan være foruten. Vi deler alle samme interesse her. Jeg skal ikke uttale meg om hvorvidt det ble ruset unødvendig mye, da jeg ikke var der.. Og egentlig er det heller ikke noe jeg bryr meg om. Det som provoserer er hvordan enkelte reagerer på ting.. Skjerp dere.. Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 jeg blir flau på eclipse sine vegne når jeg leser dette...men det er min mening....det er jo et fritt land?! Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 da var vi i mål jenter. da er embla tom for blekk, så vi må stenge denne tråden vi lar den stå til skrekk og advarsel. ps: den som starter opp noe ny tråd om dette får en case med forumpappa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg