parelius Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Hva vet du om motoren egentlig?? Jeg har ikke nevnt hvilken stand den er i, så du har da ingen grunn til og kjekke deg opp.. Bare glem hele tråden, så klarer jeg og ordne det selv... Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Poenget er at du vil at motoren skal bli så bra som mulig, ikke hva andre mener om motoren. Bare send meg PM hvis du vil :rolleyes: Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Takker for det... :) Kan hende jeg gjør det når jeg kommer i gang. Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by parelius Hva vet du om motoren egentlig?? Jeg har ikke nevnt hvilken stand den er i, så du har da ingen grunn til og kjekke deg opp.. Bare glem hele tråden, så klarer jeg og ordne det selv... *KREMT!* Her fikk du faktisk noen gode gratis råd/tips i hva du kan gjøre for å "gå over" motoren, samt at samtidig oxo muligheten til å få litt flere ponny'er ut av den til en rimelig penge. Så klart må du ikke kjøpe nye/brukte deler..... Men har du råd så anbefales jo d. Men er jo greit å gjøre småting nedi der når den først er delt i sine partikler..... U know ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg