Phantom3D Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg kommer nok en tur opp, kankjse jeg tar en runde. Har ikke penger til dekk eller klosser for tia.. Iallefall ikke girkasser eller noe sånt.. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 hvordan er været nede i østfold nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Syrre hvordan er været nede i østfold nå? regn regn regn.....:eek: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Mmmm våt bane, det kan bli spennde :P Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Det ser ut som om det begynner å gi seg litt nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Supraguy Det ser ut som om det begynner å gi seg litt nå... i følge Storm så skal det være opphold ut over ettermiddagen og kvelden. jeg vil ha tørr bane så jeg kan få sladdet litt på en fornuftig måte!! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Ottesen regn regn regn.....:eek: BAAAAH! Hva stiller du i? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 kashmirfrakk Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Ratata BAAAAH! Hva stiller du i? Vanlig klær og paraply.....+ (Mustang gt med 6 dekk) :fire: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Nå er knall vær her i Halden i hvertfall!!:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Skal bare bruke 30 sec og si mange takk til ecko for hjelpen.... jeg har allerede begynt og skru....(2x toppdekselpakninger tok kvelden) Mye faenskap som skjedde idag.... vi kom med 5 biler og fikk kjørt med 1....hehe Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Var tørr og fin bane,... morro så lenge det varte (eller; morro så lenge bremsene varte.. 2.5 heat og ett nytt sett redstuff var borte.. kan det være riktig???? ) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Silverboy Var tørr og fin bane,... morro så lenge det varte (eller; morro så lenge bremsene varte.. 2.5 heat og ett nytt sett redstuff var borte.. kan det være riktig???? ) Dersom de ikke er innkjørt så vil j tro de ikke holder så lenge.... Kjedelig 'lell. Det var atter en morsom kveld i dag. Fikk kjørt inn de nye hjula og greier. Kjentes ut til å være greie nok. Og så slure litt med de gamle glatte 14" Stå på GUTTA! :D Kommer nok neste gang oxo, og litt tidligere enn halv7.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Silverboy 2.5 heat og ett nytt sett redstuff var borte.. kan det være riktig???? ) Det høres ikke uvanlig ut nei. Mine varte i en dag på Nissanen.. :( Anbefaler skikkelige klosser og ikke leketøy. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 tok meg tid litt innimellom all "haikinga" til å knipse noen få bilder jeg.... bilder Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg