Gå til innhold

Rudskogen 22 Juni

Ranger emnet

Konrad

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som vite må jeg si at bildet over kommer fra da Lillegud ville rydde enden av langsvingen for sand. lol

Tror ikke han syns all sanda som lå på venstre siden av cruvsa var så veldig fin... "Ahh den må jeg flytte på!" tenka bror.

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen alvolige spor i s-svingen ja.....så sand allover... det var litt moro å se den ene imprezan ikke svinge i slakteren...(jeg tror han skal takke gud for 4wd) ;)

Jeg kom rundt svingen i slakteren og bakhjulet (gummin) dro seg av felgen....det var vemlig følelse....:D

Bare så det er sagt så skal jeg se til at den ene personen som kjørte pegot 206/306 (eller hva faen det var) ikke får kjørt neste gang.... han lå konstant oppe i ræva på folk, og det er å be om bråk....hadde en punktert forran han hadde det smelt godt....idiot

Måtte ha det av hjertet....;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom3D

Så du punga ottersen, rygga avgårde på felgen, har det på film! De var tidlig oppe med gulflagg så det ble ikke noe problem for meg!

fett.....det MÅ jeg se....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg har det på sånn kasett.. hadde egentlig ikke planer om å gjøre det digitalt, fikk bare 10min fra banen eller noe.. Men kan sikkert få ut ett bilde eller to av kasetten.

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider