robertdn Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Må takke arrangørene for et flott treff! Kjørte opp nesten en tank med bensin og det som var igjen på dekkene :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by LilleGud hummm.... lurer på hva som skjedde her jeg :rolleyes: Så d var du som hadde lekt traktor i S-kombinasjonen.......:D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 som vite må jeg si at bildet over kommer fra da Lillegud ville rydde enden av langsvingen for sand. lol Tror ikke han syns all sanda som lå på venstre siden av cruvsa var så veldig fin... "Ahh den må jeg flytte på!" tenka bror. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by Ratata Så d var du som hadde lekt traktor i S-kombinasjonen.......:D Nej det vakke meg. jeg var kansje uti med bakdekka men thats it ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Det var noen alvolige spor i s-svingen ja.....så sand allover... det var litt moro å se den ene imprezan ikke svinge i slakteren...(jeg tror han skal takke gud for 4wd) ;) Jeg kom rundt svingen i slakteren og bakhjulet (gummin) dro seg av felgen....det var vemlig følelse....:D Bare så det er sagt så skal jeg se til at den ene personen som kjørte pegot 206/306 (eller hva faen det var) ikke får kjørt neste gang.... han lå konstant oppe i ræva på folk, og det er å be om bråk....hadde en punktert forran han hadde det smelt godt....idiot Måtte ha det av hjertet....;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Jeg var utafor med bakhjula i s-kombinasjonen...men jeg tror ikke det dro ut noe særlig sand... Merka ikke noe til det da jeg kjørte. Jeg dro jo hjem relativt tidlig... 19:00 ellerno. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 det var ganske bra pløya der så det ut som...:D så ut som mere enn bare to bakhjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Da var det ikke meg:) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Så du punga ottersen, rygga avgårde på felgen, har det på film! De var tidlig oppe med gulflagg så det ble ikke noe problem for meg! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Se å få lagt ut noe film da... :) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Xenon Se å få lagt ut noe film da... :) så jo ut som det var mange som filma endel der...? kanskje mye redigering først vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Jeg har bare 25 min råmateriale med inboard.... Redigerer litt av d nå. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Phantom3D Så du punga ottersen, rygga avgårde på felgen, har det på film! De var tidlig oppe med gulflagg så det ble ikke noe problem for meg! fett.....det MÅ jeg se.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 En kamerat av meg har det på sånn kasett.. hadde egentlig ikke planer om å gjøre det digitalt, fikk bare 10min fra banen eller noe.. Men kan sikkert få ut ett bilde eller to av kasetten. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmenR Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Ratata: Åssen går redigeringa? Var passe med folk på rudskogen, fint med treff der hvor man kan kjøre omtrent rett utpå :) Ikke umulig jeg lekte litt traktor med forden ;) har dekk fra `63 omtrent, så gummien er jo stivere enn fjell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg