Gå til innhold

Rudskogen 22 Juni

Ranger emnet

Konrad

Anbefalte innlegg

Originally posted by HolmenR

Ratata:

Åssen går redigeringa?

Var passe med folk på rudskogen, fint med treff der hvor man kan kjøre omtrent rett utpå :)

Ikke umulig jeg lekte litt traktor med forden ;) har dekk fra `63 omtrent, så gummien er jo stivere enn fjell...

Har fått planta sammen 6 minutter. Mest av bobb'en til Hersker-Hans, men noe småtteri annet oxo.

Som sagt kun inboard.

Bare få siz'a den ned fra 900 Mb .avi...... :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Phantom3D

En kamerat av meg har det på sånn kasett.. hadde egentlig ikke planer om å gjøre det digitalt, fikk bare 10min fra banen eller noe.. Men kan sikkert få ut ett bilde eller to av kasetten.

Jeg punkterte ikke det var bare at dekket ikke ville henge på felgen lenger... det som var x-tra moro var at de jeg var der med (volvo 240 med stor snurre) lo av meg men kjørte in i depo 5 min senere med samme problem ;)

Film noen venner filmet av meg.... http://diverse.nettverkshelg.com/rudskogen/ottesen.mpg

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Jeg punkterte ikke det var bare at dekket ikke ville henge på felgen lenger... det som var x-tra moro var at de jeg var der med (volvo 240 med stor snurre) lo av meg men kjørte in i depo 5 min senere med samme problem ;)

Film noen venner filmet av meg.... http://diverse.nettverkshelg.com/rudskogen/ottesen.mpg

Mvh Ottesen

he he he stemmer bra det,fasen det smeller når dekket flyr:D

syns det er få filmer hittils men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottesen:

Kan du spørre han som filmet om han har et lite klipp av MR2en, skimter den såvidt når du er på andre siden. Keen på å se MR2'n i action!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom3D

Ottesen:

Kan du spørre han som filmet om han har et lite klipp av MR2en, skimter den såvidt når du er på andre siden. Keen på å se MR2'n i action!

Jada...kan høre med han jeg....

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh Ottesen

Synd det ikke var litt mer film da :)

Fin avsluttning, ser ut som om jeg har ganske greit fart forbi deg på rettstrekka :) (Helt på slutten av filmen)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

Synd det ikke var litt mer film da :)

Fin avsluttning, ser ut som om jeg har ganske greit fart forbi deg på rettstrekka :) (Helt på slutten av filmen)

Er det du som har tyr skiltet ?......bra fart forbi meg ja.... jeg tør ikke å bremse sent med de amerikanske bremsene mine :D

Trodde ikke du var fra Oslo.....trodde det var en svenske jeg...?

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har tyr skiltet ?......bra fart forbi meg ja.... jeg tør ikke å bremse sent med de amerikanske bremsene mine :D

Trodde ikke du var fra Oslo.....trodde det var en svenske jeg...?

Er fra Oslo, men pendler, derav de svenske skiltene. :)

Bremset relativt tidlig jeg også, i forhold til hva mange andre gjør, tunge biler blir så vanskelig å beregne på innbremsningen, og jeg tar ingen sjanser :)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

Er fra Oslo, men pendler, derav de svenske skiltene. :)

Bremset relativt tidlig jeg også, i forhold til hva mange andre gjør, tunge biler blir så vanskelig å beregne på innbremsningen, og jeg tar ingen sjanser :)

Enig.... små skiver forran og tromler bak er ikke helt best på rudskogen....;)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider