Ratata Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by HolmenR Ratata: Åssen går redigeringa? Var passe med folk på rudskogen, fint med treff der hvor man kan kjøre omtrent rett utpå :) Ikke umulig jeg lekte litt traktor med forden ;) har dekk fra `63 omtrent, så gummien er jo stivere enn fjell... Har fått planta sammen 6 minutter. Mest av bobb'en til Hersker-Hans, men noe småtteri annet oxo. Som sagt kun inboard. Bare få siz'a den ned fra 900 Mb .avi...... :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Phantom3D En kamerat av meg har det på sånn kasett.. hadde egentlig ikke planer om å gjøre det digitalt, fikk bare 10min fra banen eller noe.. Men kan sikkert få ut ett bilde eller to av kasetten. Jeg punkterte ikke det var bare at dekket ikke ville henge på felgen lenger... det som var x-tra moro var at de jeg var der med (volvo 240 med stor snurre) lo av meg men kjørte in i depo 5 min senere med samme problem ;) Film noen venner filmet av meg.... http://diverse.nettverkshelg.com/rudskogen/ottesen.mpg Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Ottesen Jeg punkterte ikke det var bare at dekket ikke ville henge på felgen lenger... det som var x-tra moro var at de jeg var der med (volvo 240 med stor snurre) lo av meg men kjørte in i depo 5 min senere med samme problem ;) Film noen venner filmet av meg.... http://diverse.nettverkshelg.com/rudskogen/ottesen.mpg Mvh Ottesen he he he stemmer bra det,fasen det smeller når dekket flyr:D syns det er få filmer hittils men..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Ottesen: Kan du spørre han som filmet om han har et lite klipp av MR2en, skimter den såvidt når du er på andre siden. Keen på å se MR2'n i action! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Phantom3D Ottesen: Kan du spørre han som filmet om han har et lite klipp av MR2en, skimter den såvidt når du er på andre siden. Keen på å se MR2'n i action! Jada...kan høre med han jeg.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Skal vi prøve å samle bilder & video's i denne tråden: Bilder og video fra Rudskogen 22.06.2004, arr. Bilmekaniker.no ;) ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Ottesen Jeg punkterte ikke det var bare at dekket ikke ville henge på felgen lenger... det som var x-tra moro var at de jeg var der med (volvo 240 med stor snurre) lo av meg men kjørte in i depo 5 min senere med samme problem ;) Film noen venner filmet av meg.... http://diverse.nettverkshelg.com/rudskogen/ottesen.mpg Mvh Ottesen Synd det ikke var litt mer film da :) Fin avsluttning, ser ut som om jeg har ganske greit fart forbi deg på rettstrekka :) (Helt på slutten av filmen) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by robertdn Synd det ikke var litt mer film da :) Fin avsluttning, ser ut som om jeg har ganske greit fart forbi deg på rettstrekka :) (Helt på slutten av filmen) Er det du som har tyr skiltet ?......bra fart forbi meg ja.... jeg tør ikke å bremse sent med de amerikanske bremsene mine :D Trodde ikke du var fra Oslo.....trodde det var en svenske jeg...? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 heg har dere en liten filmsnutt jeg har snekra sammen ! "save as" Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Ottesen Er det du som har tyr skiltet ?......bra fart forbi meg ja.... jeg tør ikke å bremse sent med de amerikanske bremsene mine :D Trodde ikke du var fra Oslo.....trodde det var en svenske jeg...? Er fra Oslo, men pendler, derav de svenske skiltene. :) Bremset relativt tidlig jeg også, i forhold til hva mange andre gjør, tunge biler blir så vanskelig å beregne på innbremsningen, og jeg tar ingen sjanser :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by robertdn Er fra Oslo, men pendler, derav de svenske skiltene. :) Bremset relativt tidlig jeg også, i forhold til hva mange andre gjør, tunge biler blir så vanskelig å beregne på innbremsningen, og jeg tar ingen sjanser :) Enig.... små skiver forran og tromler bak er ikke helt best på rudskogen....;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg