Gå til innhold

Foringer på Golf 1

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

Originally posted by Bauer

Hvor mange foringer er det i understellet på en 1'er golf? og er det mulig å få tak i litt "hårete" foringer? Hvor mye koster det og hvor kan jeg kjøpe det osv?

når du får priser.

kan ikke du legge ut hvor mye disse kostet ??

og hvilke ?

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Jeg skal bestille komplett foringssett fra USA hvertfall... Kommer på 120$ hvis ikke jeg tar helt feil for komplett sett !!! Dette er til Golf II da men...

det passer nok ikke på einsern min dessverre

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man betaler frakt, og toll (fra 10-25% såvidt jeg har forstått) og forenklet tollbehandlingsgebyr (som er på 70kr), og dett er dett.

Masse på BBMotorsport jeg har lyst på også, men pengene strekker ikke til... enda :)

Man betaler ikke toll da det ikke er toll på bildeler men derimot må man betale moms på 24%

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er bedre på hvilken måte ? Nei du... etter min mening er det mye bedre å bare betale toll og drite i alt papirarbeidet ! Har ikke satt meg så godt inn i det opplegget der ! Ber heller bare avsender sende som umerket pakke jeg...

Hallo!!!! Det er ikke toll på bildeler punktum finale.....

Man må betale moms på det som på alle andre ting man tar inn til landet og mye papir arbeid er det heller ikke da man kun må gi posten godkjenning til at de kan fortolle det for deg.

Du som uttaler deg om noe du ikke har greie på..... toll er det flere år siden det var på bildeler.

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider