Marius Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Morsomt med sånne synsbedrag! synsbedrag Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 skvett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 :eek: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by marius Morsomt med sånne synsbedrag! Nei, den siste der var IKKE morsom..hoppa høyt i stolen..helvete heller :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Var det ikke noen som nevnte at ronking var skadelig for synet?...nå begynner jeg å lure her assa... Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 ikke faen om det er samme gråtone på de to rutene på den nest siste der... det går jeg bare ikke med på!! ;) ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 jeg skvatt ikke....jeg stussa heller litt på hva den rotta hadde nedi munnen..... var det kebabkjøtt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Rå den, skvatt en del ja, var heldigvis litt opptatt med å lese teksten som stod under :D :D Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by tomgr ikke faen om det er samme gråtone på de to rutene på den nest siste der... det går jeg bare ikke med på!! ;) ;) Faktisk så er det sant, sjekket det i Photoshop og fikk lik verdi i begge rutene. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 det stemmer sikkert ja...men hodet mitt er ikke helt med på det der..... ;) :D (forsåvidt ikke det eneste som hodet mitt ikke er helt med på...men that's another story) :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 det var bra jeg har sett den pakistanske sangen som ble posta her for ikke så lenge sia.. var litt forberedt på den rotta ;) men hadde jeg ikke vært obs hadde jeg sikkert driti på meg :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 hahahahahahha, styggeste marsvinbeltedyret jeg noen gang har sett!! lol lol lol lol Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere hahahahahahha, styggeste marsvinbeltedyret jeg noen gang har sett!! lol lol lol lol 1) Se deg selv i speilet 2) :eek: .... j-j-jeg skvatt ikke jeg da ... :rolleyes: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 :) Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Dævern!!!!! :eek: Lyden på full guffe!!! Jeg skvatt!!! Huff Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg