Gå til innhold

G-Racing: Ford Mondeo Si Sport - Mondeoen Min

Ranger emnet

G-Racing

Anbefalte innlegg

Ja da har det skjedd litt, var i sverige på onsdag på skroten i lycksele.. fikk sa nye "pynte" deksler til bakdørene:

sierra%20001.jpg

Hadde håpet på å få med meg tåkelykter også men fant bare en lykt som var hel.. Ellers ble det noen deler til vinterbilen (sierra)

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da har det skjedd litt, var i sverige på onsdag på skroten i lycksele.. fikk sa nye "pynte" deksler til bakdørene:

Hadde håpet på å få med meg tåkelykter også men fant bare en lykt som var hel.. Ellers ble det noen deler til vinterbilen (sierra)

De var nice da :D

Men du får ikke problemer med dugg nå da? Siden der i utgangspunktet var utgang for luften?

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert en orginal rs fanger og den er ikke helt lik min nei, du har sikkert hul for slepekroken framme noe det ikke var på min..

Takk foresten ;)

Bilen skal bli MYE bedre gjennom vinteren, jeg er ikke stundent lengre så nå blir det mer tid og mer penger til prosjektet, har også kjøpt meg en vinterbil så nå skal mulighetene være dær til å få gjort noe med mondeoen ;)

Ting som forhåpentligvis skal bli gjort er:

- hel lakkering (mest sansynlig samme farge)

- sideskjørt og annen bakfanger,vinge, bakrute-senker

- og stereoanlegget skal bygges litt om på

Det er vel groft sett det som er planene, har lyst til å gjøre noe med motoren også men om det blir noe av vil tiden vise. om noen har tips eller forslag til hva som bør gjøres så kom med det ;)

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:confused: Tro vis man bare hadde klart å bestemme seg for hva man vil! hehe Jeg har nå lagt bilen ut for salg.. :hammer om jeg egentli vil selge vet jeg ikke det går opp og ned hehe

Annonsen:

Her

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Ja.. da det har vært absolutt NULL respons på salgsanonnsen, så ser det ut til at jeg bare blir nødt til å beholde bilen, og hva er vel bedre enn å kaste mer penger i den? Den er nå avskiltet og står varmt i en garasje ;) så her er det muligheter, bakfangeren tok også kvelden for litt siden så da blir det vel bare til at jeg Må kjøpe en styling fanger :D forslag til type bakfanger motas med takk. M3 sideskjørt har jeg liggende så da er det bare å få en avtale på hellakkering ;) ellers vurderer jeg å få trekt opp interiøret og disse baklyktene er på ønskelista: LEXUS BLACK

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ja da er prosjektet avsluttet, idag ble bilen solgt.. det er litt trist men men.. jeg hadde lyst på ny bil og nå blir det yummy

Har kjøpt meg en Nissan 200SX S13. Kommer nok en tråd om denne etterhvert. Hvem vet kanskje det blir mondeo igjen en gang i fremtiden, jeg kan ialle fall ikke si anne et at jeg har vært veldig fornøyd med min!

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider