Gå til innhold

G-Racing: Ford Mondeo Si Sport - Mondeoen Min

Ranger emnet

G-Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har et tips som vil spare deg noen kroner hær! filtret passer rett på flensen 85mm i diameter, få et filter som har det å det er bare å smekke rett på :)

men ikke for å være "slem" hær eller noe sånt men prøv å hold tråden min mest til ting som har med Min bil å gjøre hehe ;)

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

bilen vurderes nå solgt..... har fått lyst på en toyota mr2 (mk1) så om noen er interisert i å bytte så lar vel det også seg gjøre, send meg en pm om noen er interisert :)

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke is men Si.. men uansett forskjellen er stolene og si utgavel skal vist ha 20mm senkefjærer, noe jeg tviler på at min har.. trur de har blitt byttet ut med orginale.. men siden ingen har vist noen interesse for bilen så vurderer jeg å fjerne salgsannonsen og fortsette på bilen.. hvem vet hva som skjer hehe :)

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke is men Si.. men uansett forskjellen er stolene og si utgavel skal vist ha 20mm senkefjærer, noe jeg tviler på at min har.. trur de har blitt byttet ut med orginale.. men siden ingen har vist noen interesse for bilen så vurderer jeg å fjerne salgsannonsen og fortsette på bilen.. hvem vet hva som skjer hehe :)

hehe, gikk litt fort på tastene :P mente Si

er mange mondeoer ute på veien så det er vel ikke bare bare å selge med det første nei...

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg bestemt meg for å fortsette med mondeoen :) effektanlegg er bestilt og styling regner jeg med å bestille fra sverige i løpet av april..

så i løpet av påsken blir det montering av simons eff.anlegg ;)

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du da du satte på hvite sideblinklys. Tenker på at det skla jo være gult. Ligger det noe form for gul kuppel inni, eller lar man det bare blink hvitt??

KJøpt meg en fiesta som jeg tenkte å økonomistyle litt :) Ser du har gjort en del av de tingene jeg har tekt på, så da fant jeg ut jeg likså godt kunne spørre her.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du da du satte på hvite sideblinklys. Tenker på at det skla jo være gult. Ligger det noe form for gul kuppel inni, eller lar man det bare blink hvitt??

KJøpt meg en fiesta som jeg tenkte å økonomistyle litt :) Ser du har gjort en del av de tingene jeg har tekt på, så da fant jeg ut jeg likså godt kunne spørre her.

Pæra er oransj ;) btw det heter ikke kuppel ;) reflektor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finns pærer som er lakka oransje. Har sett lakken har ein tendens til å flasse av etter ei stund. Får sikkert lakk så ein kan gjere det sjølv og.

MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil

Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn

MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt

2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider