Gå til innhold

G-Racing: Ford Mondeo Si Sport - Mondeoen Min

Ranger emnet

G-Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jackpot: får se om jeg ikke får tatt noen bilder etterhvert ;)

twinflower: brukte noe billiglakk hehe får se hvor lenge det holder :)

cosworth_powah: du er ikke den første til å klage på hengerfestet! men det skal bort ;)

GT_rider: ble aldri til at jeg bestilete senkesett fra eiker, angrer som faen nå men men det kommer vel det også :)

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, fin bil du får deg nå G-Racing! Hvor mye måtte du ut med for pottene? og hvor kjøpte du det i fra ? noe forskjell ? kjører du med eller uten kat. ?

hvordan lagte du den hattehylla ? har ikke det i min heller, så ut på bilde at det ikke var så vanskelig å lage ?

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HansenRS: takk takk :) håper selv at bilen skal bli bra utover sommeren ;)

gav 3550,- for pottene, katalysatoren sitter enda på, ble litt mer bromming men jeg vil ha mer hehe

hattehylla var ikke vanskelig å lage nei :) men litt arbeid er det.

Har faktisk funnet fram nål og tråd i dag, da jeg ikke har klart å finne nytt gearskinn som passet måtte jeg bare lage meg et selv ;) er faktisk ganske fornøyd:

garagen%20040%20(Medium).jpg

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, nå sitte eg her kl halv 5 på nattå. Har lest gjennom heila prosjekte ditt å ville bare sej at det va sinnsykt kjekt å lesa\se :) Har en kompis som holder på me ford mondeo sjøl, så nå kan jo eg komma me " mine " hint te an :) hehe.

Men stå på :) ska ble kult å se kos alt bler :)

Opel Vectra B

Kilmanjaro avisbudsykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heftig midtkonsoll nå ja :P

må bare få spørre hvordan du fekk den av, og om du pusset ned å heiv på no grunning før du lakkerte? :)

ser veldig tøft ut på bildene ihvertfall, men er finishen like bra i real life? ser du klart å tydelig at det er lakkert?

Har tenkt på å lakkere det selv men vet ikke om resultatet blir noe særlig, vil at det skal se relativt "originalt" ut :)

kult ihvertfall ;)

Mondeo mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja9^: ikke så vanskelig å få den av men rammen som sitter rundt girstangen og hondbrekket er limt så er vel ide og varme litt for så å ta i litt forsiktig ;) grunnarbeidet er så som så.. mulig jeg gjør alt på nytt igjen etterhvert, pusset noe ned men brukte ikke grunning da den bare ville ligge å flyte oppå.. hmmmmmmmmm du kan se at det er lakkert ja men det er på igen måte dårlig :) er fornøyd jeg! men jeg får se om jeg får det lakkert profesjonelt etterhvert ;)

når det gjelder girkula så kjøpte jeg den på mekonomen men du får samme kula på http://www.mobilsentrum.no billigere doh men men, måtte file bort noe av gjengene inni for at ting skulle fungere lettere, bruker den orginale lift-up'en ja.

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah da var sommerfelgene på igjen ;) har desverre ikke bilde da kameraet bestemte seg for å bli fritt for strøm men men..

blir gjort litt mer med bilen nå, enten i morgen eller i overmorgen kommer den nye frontfangeren min :) bestilte en orginal fanger men skal bestille rs leppa til den fra tuning.no ;)

Ellers kommer det vel et sett med senkefjærer på onsdag ;) gleder meg skal senke 40/40 satser på at det blir bra!

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah da var sommerfelgene på igjen ;) har desverre ikke bilde da kameraet bestemte seg for å bli fritt for strøm men men..

blir gjort litt mer med bilen nå, enten i morgen eller i overmorgen kommer den nye frontfangeren min :) bestilte en orginal fanger men skal bestille rs leppa til den fra tuning.no ;)

Ellers kommer det vel et sett med senkefjærer på onsdag ;) gleder meg skal senke 40/40 satser på at det blir bra!

hmmmz! tuning.no er DYR! finner sikkert billigere andre steder ;) blir bra me 40/40 sammen med "sommerBLINGen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider