Kebab gud Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Kickdown med manuell er å gire ned for å ta av .. kickdown med automat er å la automat kassa gjøre jobben for å ta av .. LATE FAEN.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Kebab gud Kickdown med manuell er å gire ned for å ta av .. kickdown med automat er å la automat kassa gjøre jobben for å ta av .. LATE FAEN.. Ok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Skjønner ikke vitsen med å 'mobbe' folk som spør om noe her på forumet jeg.. det er ikke noe stort problem som jeg har sett, og kanskje jeg er litt kocky.. men, det er utrolig irriterende for de som lurer på noe å bli 'hengt ut' å ledd av på forumet... man lærer av å spørre.... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 desuten har noen golf1 automat :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Flasher desuten har noen golf1 automat :) Stemmer det, utrolig nok hadde jeg en 1983 Golf1 med automat ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hvis man tar kickdown så har man automat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Delta Hvis man tar kickdown så har man automat. ...fremdeles ikke Reodor Felgen :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Finnes tom gamle charader med automat!!!!! 31 hk ell no med automat er en sann killer...hehehe:D Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Frank S. mange biler så er kan man tråkke speeden helt inn. og så tråkker man til litt til, er et lite ekstra hakk Var sånn på en Golf 4 1.6 vi leide. Liksom en ting under pedalen må trår ned. Så girte bilen ned 1-2 gir å det ble et inni h***** turtall og bilen bråka, men gikk ikke fortere, før den girte vidre :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Derfor spurte jeg da!! Han kisen med Golf'en sa at han tok kickdown med sin Golf1. Det hørtes utrolig usannsynlig ut... Unnskyld at jeg spør... Den hadde vel automat da :) De kom med det... vi hadde det for lengelenge siden! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Jeg husker jeg lurte fælt på dette når vi var på ferie i danmark med vår 190E automat for mange mange år siden . Hvordan i POKKER kunne bilen vite at nå skulle den gire ned for vi skulle kjøre forbi ? Hehe :P De fleste biler med automat har en liten bryter under gasspedalen som merkes som et lite "hakk" i gasspedalen ,og krever litt ekstra trykk for å bli aktivert , slik at bilen ikke skal gire ned når du drar på ut av en rundkjøring eller noe. Gjør den det er det somregel fare for en stygg utgang ...........eller en fet breisladd :D Det merkelige med det er at de forskjellige merkene har sin egen måte å gjøre det på. Mercen jeg hadde , koblet ifra , revv'et turtallet til ca 4500 rpm og koblet inn i gjen (i et lavere gir) = DUNK! fra kassen and *instant wheelspin* En opel vektra jeg kjørte gjorde , slapp giren instantly og girte ned i en brenning , og en noe mer silkemyk overgang. BMW'en jeg har nå gjør hører du bare et snerr fra motoren og du klar for forbikjøring, står kassen i "sport" i tillegg drar den til helt til rødlinja begynner og slipper ned motoren ned til der momentert øker mest og legger inn neste gir. Smooth as a baby's ass... Den flekk nye BMW 5 serien jeg testa merka du nesten ingenting , utenom at nåla på speedo og turteller flytta litt raskere på seg. Wicked :P Tenk momentet automatkassene må tåle... Leste en plass det var temmelig mye mer en en god girkasse/clutch tålte. (kan være bull-shit , har ikke god greie på sånt) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg