Gå til innhold

Kjøpt meg Efektanlegg i dag

Ranger emnet

Harrybo

Anbefalte innlegg

I dag har jeg fått meg Efektanlegg fra Simons i 2.5 Toms med dobble enderør. Det er et komplett sett.

Prisen var ikke ille 2120 for hele driten.

Men ble litt skuffa da jeg så den bakre lydemperen at den var så skjipt design på den.

Men de påstår at det er den eneste typen de leverer til den typen Passat 1.8 CL med Cat?????????

Stemmer det??

noen som veit om det??

Mvh David

Skal montere i morgen vis jeg ikke får noe svar i kveld ellers bytter jeg det i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Harrybo

I dag har jeg fått meg Efektanlegg fra Simons i 2.5 Toms med dobble enderør. Det er et komplett sett.

Prisen var ikke ille 2120 for hele driten.

Men ble litt skuffa da jeg så den bakre lydemperen at den var så skjipt design på den.

Men de påstår at det er den eneste typen de leverer til den typen Passat 1.8 CL med Cat?????????

Stemmer det??

noen som veit om det??

Mvh David

Skal montere i morgen vis jeg ikke får noe svar i kveld ellers bytter jeg det i morgen:)

hvor fikk du det så billig?

den bakre potta er kjip ja.. hehe

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Harrybo

Kjøpte det på mekonomen med litt rabater var innom svendsen eksos og de skulle ha 3800 for samme systemet.

Men fikk vite i dag at løftebuken jeg hadde tenkt å bruke er stengt så det blir å ligge på bakken å skru.

Hvordan anlegg har du på bilen???

mvh David

har ikke effekt anlegg enda jeg.

men veit bare at det samme systemet koster ca 3100 på høystad.

Hadde jo gått ann og bytta ut bak potta med noe mere "snertent"

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider