Gå til innhold

ønsker tips om bra luftkompressor ( til verktøy)

Ranger emnet

lordbongo

Anbefalte innlegg

hei

lurer på om det er noen her som har tips om dette?

vurderer å kjøpe meg en kompressor men kan ikke noe om det.

ser etter å ha kikket litt på webben at den bør avgi minst 300l/min for å få tilfredsstillende bruk.

så derfor spør jeg her kansje noen har gode tips.

jon

lordbongo

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har den største de har på biltema..er bra..kjører slipemaskin,mutter-trekker osv på den..gå på biltema sine sider for å se den...

til info :

Kompressoraggregat 150 liter

Transportable stempelkompressorer med direktedrevet/remdrevet motor og luftbeholder. Utstyrt med manometer og trykkregulator for innstilling av passende arbeidstrykk for forskjellige verktøy. Helautomatisk drift, en trykkbryter starter og stopper kompressoren ved dens nedre resp. øvre trykkgrense. Hurtigkobling type CEJN. Luftbeholder 150 liter. Motoreffekt 5,5 hk. Gjennoml. sylindervolum 680 lit/min. Fri avgitt luftmengde 545 lit/min. Maks arbeidstrykk 10 bar. Sylinderantall: 2. Motordrift: Rem. Vekt 166 kg. El: 230 V/3-fas.

Art nr Pris

17-6043 7.990,00 kr

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lordbongo

du har ikke hatt noen kapasitets problemer med denne da?

den leverer nokk til fex muttertrekker slipemakin osv osv?

jon

Ikke noe problemer med det.

Eneste med gammelt slitt verktøy, hvor lufta praktisk talt bare går rett igjennom, da går den nesten hele tiden.

Vil anbefale denne, men vil ikke anbefale noe særlig luftverktøy fra biltema.

Burde også finne en dempet plassering på den, en stor stempelkompressor bråker lltid.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider