RS2 Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Tommy kan kjøre bil :D :D :D :D råeste jeg har sett på autofil:D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Dette var vel den beste episoden av autofil som har gått?????? Rustad er rå til å kjøre da Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 M3: O V E R S T E E R !!!!!!! RS6: understeer... Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Tommy er god han ja, tre j.... råe biler ++ en ganske bra episode. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Fett å se han ratte M3'n ja! Ikke alle som kan legge en sånn breisladd og fortsatt snakke med sidemann :D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Denna episoden var drit rå! Sinnsykt tøft å se Tommy kjøre M3'n! M3: O V E R S T E E R !!!!!!! RS6: understeer... Joda ... Så har jo det litt å gjøre med at M3'n er RWD og RS6'en er 4WD ... Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Det er bare så jævlig skuffende å se hvert eneste VAG-produkt komme understyrende gjennom svingene. Tommy sa at det ikke var mulig å få ræva ut. Tenker det sier sitt... Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 fitte!! det er standard meg å glemme autofil!! jeg får vel ventet til torsdag... :mad: Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by OMR Det er bare så jævlig skuffende å se hvert eneste VAG-produkt komme understyrende gjennom svingene. Tommy sa at det ikke var mulig å få ræva ut. Tenker det sier sitt... Han forklarte jo at audi rs6 var ikke noe sportsbil, men er bra familiebil eller egnet til å kjøre til og fra jobben med..:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 altså.. bmw har alltid laget biler som slipper med rompa.. audi har laget biler med quattro siden 80 tallet.. audi s1 og slikt.. grom biler... Men skal ikke nekte på at det ser mer moro ut på film med en M3 enn en rs6.. men tror nok ikke det er kjedelig å kjøre rs6 heller :) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Fett program! Skulle meldt meg på kjøreskole med T Rustad om han driver med slikt.... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Poenget mitt er at Audi går for langt i å gjøre bilene snille og behagelige. S = Soft... Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by gtr Han forklarte jo at audi rs6 var ikke noe sportsbil, men er bra familiebil eller egnet til å kjøre til og fra jobben med..:D Ergo kan man kjøpe en A6 1.8 ellerno istede, og kjøpe Seat'n ellerno annet til å more seg med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Det er vel ingen nødvendighet at bilen må overstyre for at den skal være morsom å kjøre på bane? Programmet i dag var veldig bra, helt klart et av de beste dem har laget. Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Seat'en var jo helt rå da! Hadde jeg bod på hålmænkållen hadde jeg spørt om å få den i bursdagsgave eller noe sånn! Billig og rå! ... syntes nå jeg :D Mye bil for pengene ihvertfall! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg