Gå til innhold

Forbannade Tjuvradder Del 4

Ranger emnet


LilleGud

Anbefalte innlegg

FAEN ! noen har Stjålet bilen til veninna min ! mens den sto parkert i parkerings huset på strømmen storsenter !!!! Bilen er en Honda Civic Cuope ! Hvit Model 89 tror jeg ! Reg nr. KF 30845

Bilen Var STRØKEN !!! ekke kødd !!

 

Hvis noen ser noe Send meg en PM !!! Tyveriet er Anmeldt til politiet !

 

 

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 Devil Devil Devil Devil Devil Devil Devil Devil Devil Devil Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

Er ikke trygt å la bilen stå parkert i Strømmen tror jeg...

 

joa... den stod parkert på ansatt parkeringen på strømmen storsenter ! :eek:

 

ingen drusør på 10k her !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

jeg hadde vært glad jeg om noen hadde bøffa og vraket min.. da hadde jeg fått penger igjen på forsikring os sluppet alt dette selge bil tullet.

 

Kjempe smart... blir ikke dyrere forsikring på deg da???

 

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :nono: :nono: heyyou heyyou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det der at så mange biler blir stjålet i området Romerike/Akershus. En kompis av meg hadde en 94 RX7 stående v Esso skårer i en uke m stor lapp i ruta m TIL SALGS.

Bilen var dønn strøken og fått motor transplantert fra en japan spec RX7 med litt xtra spice ;) . Den ble stjålet 2 uker senere utenfor eierens hjem. Der hadde den stått uten å bli stjålet i 2 år!

 

Og den bilen var CHEF å kjøre!!!! Drittsekker! :(

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anabole_Poloider

Merkelig det der at så mange biler blir stjålet i området Romerike/Akershus. En kompis av meg hadde en 94 RX7 stående v Esso skårer i en uke m stor lapp i ruta m TIL SALGS.

Bilen var dønn strøken og fått motor transplantert fra en japan spec RX7 med litt xtra spice ;) . Den ble stjålet 2 uker senere utenfor eierens hjem. Der hadde den stått uten å bli stjålet i 2 år!

 

Og den bilen var CHEF å kjøre!!!! Drittsekker! :(

 

Hadde han forsikring i Gjensidige? Håkon fikk telefon fra Gjensidige om at de ikke forsikra Rx7 alikavel.. hmmm

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår