Gå til innhold

Prosjekt E-21

Ranger emnet

Nikdev

Anbefalte innlegg

Her er bilder av bilen som jeg har forelska meg helt i, og som jeg nå har bestemt meg for å gjøre om til sånn jeg vil ha den:

IMG_1081.jpg

IMG_1084.jpg

Bedre bilder skal tas imorgen, bilen trenger desperat til en polering

Har satt på bredere bakfelger fra denne bilen, må skaffe to nye dekk for de var godt brukt de som satt bak på russebilen,, vi har hatt det veldig gøy i russetiden ;)

Bmw1.gif

Men jeg ønsker også å kjøpe en M10 motor, helst 2,0liter eller mer, gjerne trimma, ettersom det sitter en 316motor i den nå og :( Går skikkelig dårlig, og ikke akkurat morro å kjøre i byen med, fordi den vil ikke alltid vil gå på tomgang..

Er også inntressert i deler til e-21 som f.eks felger: 8-13" eller 14"\15".. Blåbein dempere, senkefjærer osv..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Liero

Artig å se flere holder på med E21!

Bilder av mitt prosjekt finnes på denne siden :)

Du har samma felgene som jeg har forand.. Hva slags skjermer er det som sitter på?

Noen som vet om golf 1 skjermer passer på e21?

Før jeg dro på jobb idag rakk jeg å bytte en av de to forsetene, fordi når du satt deg i den gamle stolen føltes det ut som om du ble klådd i rompa, er litt sliten den stolen.. I morra står den andre for tur

Bilder kommer senere da photobucket er lettere ustabilt:mad:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nikdev

Du har samma felgene som jeg har forand.. Hva slags skjermer er det som sitter på?

De skjermen er selvlagde, av forrige eier. Gruer meg til jeg må gjøre breddinga selv :( Må gjøre det på begge forskjermene ser det ut til.

'04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil

'96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil

'90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fåkke gjort så mye på bilen om dagen bare noen småting:

Var inni delebilebilen noen deler, da jeg så opp i taket å så en av de fetere taklyslampene jeg har sett på lenge, med masse Crome(Blurralert):

IMG_1181.jpg

Bytta nyrene(med litt bensin gikk max20 gullfargen fort bort):IMG_1182.jpg

Grilldillemma:

IMG_1178.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sto jeg med dilemmaet måtte kvitte meg med micraen eller e21, etter å ha sett nærmere på saken har jeg funni ut at jeg beholder micraen og selger bmwen, og det brennkvikt!! Selges for 3000,- til en kompis, hvis ingen andre kommer med ett høyere bud

Bilen er en bmw e-21 med 316 motor, noe rust i kanalene og skjermer, motoren går dårlig, noe galt med forgasseren, trenger nytt brekk. skal inn til eu-kontroll før oktober.. Men det er veldig morsom vinterbil som har grei komfor og ser bra ut, snart veteran 76mod.

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forandring i planene ettersom forgasseren gikk til Helv.... faktisk ei lita km fra huggern. så den kastes derfor på mandag og hvis du trenger deler er det bare å si ifra!

Edit: Bilen er SOLGT pluss at det kom folk helt fra bergen for å plukke deler :op

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider